Gjest Girlye17 Skrevet 28. desember 2005 Skrevet 28. desember 2005 hei! jeg er veldig plaget av mørke ringer under øynene, spesielt på dager jeg sover lenge.. jeg er bare 17 år. noen som vet om noen kremer som kan hjelpe? er det mulig å ta en operasjon eller lignende?? 0 Siter
Gjest two things Skrevet 28. desember 2005 Skrevet 28. desember 2005 Legge et par agurkskiver på og hvile med de på eller brukte teposer. 0 Siter
Gjest ambros Skrevet 28. desember 2005 Skrevet 28. desember 2005 Legge et par agurkskiver på og hvile med de på eller brukte teposer. Det kan skyldes dårlig søvn, bruk litt sminke krem, slik du dekker med..husker ikke hva det heter.. 0 Siter
Gjest Isbinne Skrevet 28. desember 2005 Skrevet 28. desember 2005 For det første må du få regelmessig søvn. Prøv å sove like mange timer (ca. 8) hver natt, også i helgene. Ellers synes jeg Clinique All About Eyes er en bra øyekrem, som skal forhindre mørke ringer. 0 Siter
Gjest pekka Skrevet 28. desember 2005 Skrevet 28. desember 2005 Prøv regelmessig søvn, ikke for mye eller for lite. Videre kan jeg si at i ansikts diagnostikk er dette nyrene. Ikke at det betyr noe er galt, men tenk over om du har ryggvondt, eller flyr mye på do å tisser? Evt kan du snakke med naturterapaut om "hjelp" 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.