Gå til innhold

da var hostesaften kjøpt inn

Anbefalte innlegg

Gjest mirakel*2?

og så venter jeg på listen til divaen1. Da skal jeg være godt rustet for å klare å bli gravid denne pp. Nå skal jeg sette meg ned med litt godt og se "the lifes greates miracle" og finne ut når det "perfekte" tidspunkt er ;)

Her er linken forresten til dem som ennå ikke har sett den:

http://www.pbs.org/wgbh/nova/miracle/program.html#

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/211878-da-var-hostesaften-kj%C3%B8pt-inn/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei Mirakel*2!

Det var leit å lese at juleaften ikke var din dag, hadde ett lite håp om det da ;-)

Men godt å lese at du er ved nytt mot og klar for neste runde!

Kan ikke si om hostesaften (pillene) fungerte for meg ennå... har IKM i dag med neg test men fremdeles ingen mens..

***Krysser fingrene for at hostesafa virker***

Gjest mirakel*2?

Hei Mirakel*2!

Det var leit å lese at juleaften ikke var din dag, hadde ett lite håp om det da ;-)

Men godt å lese at du er ved nytt mot og klar for neste runde!

Kan ikke si om hostesaften (pillene) fungerte for meg ennå... har IKM i dag med neg test men fremdeles ingen mens..

***Krysser fingrene for at hostesafa virker***

spennende! En graviditet er fullt mulig ennå:)

Skuffelsen har gitt seg den. Har lest på andre nettsteder at folk har merket stort forskjell på eggeløsningsslimet etter de begynte med hostesaft. Og det er mange som fikk klaff med en gang. Jeg er åpent for alt jeg, men jeg tar det med en klype salt;)

spennende! En graviditet er fullt mulig ennå:)

Skuffelsen har gitt seg den. Har lest på andre nettsteder at folk har merket stort forskjell på eggeløsningsslimet etter de begynte med hostesaft. Og det er mange som fikk klaff med en gang. Jeg er åpent for alt jeg, men jeg tar det med en klype salt;)

Hei hei..Hvordan hostesaft snakker du om...??Er ikke helt inni detta..

Annonse

jeg har også kjøpt solvipect. Hvor lenge brukte du det før el og hvor mye? Klaffet det for deg kjapt etter du begynte med det?

Jeg prøvde i 7 mnd uten noe som helst resultat, annet enn frustrasjon og sinne selvsagt. Brukte eggløsningstester, hostesaft og diverse andre kjerringråd mnd 8 og mnd 9, og da altså mnd 9 ble jeg gravid.

Gjest mirakel*2?

Jeg prøvde i 7 mnd uten noe som helst resultat, annet enn frustrasjon og sinne selvsagt. Brukte eggløsningstester, hostesaft og diverse andre kjerringråd mnd 8 og mnd 9, og da altså mnd 9 ble jeg gravid.

hvor mye brukte du av hostesaften i en pp? Antall dager og hvor mye for dagen? Setter pris på all hjelp!:) Det gjør nok flere her inne.

Annonse

hvor mye brukte du av hostesaften i en pp? Antall dager og hvor mye for dagen? Setter pris på all hjelp!:) Det gjør nok flere her inne.

Hihi... Er ikke helt sikker, men tror jeg tok en skje morgen og kveld en ukes tid før EL og frem til jeg hadde hatt EL.

Det der var bare en helt utrolig fantastisk link!!! Jeg og samboeren satt bare å måpte når vi så den filmen med spermien! Sinnsyke greier!!

har vært å kjøpt hostesaft selv.. hehe.. Håper virkelig det klaffer for meg og alle dere andre her inne!! Nå er vi leie av å vente alle sammen!!!!

Får håpe nyåret bringer noen småtroll på oss alle sammen:-D

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...