Gjest maibrud Skrevet 2. januar 2006 Skrevet 2. januar 2006 Vi skal på bryllups reise og har bestemt oss for følgende : Enten Madeira eller La gomera. Reisen finner sted i mai, og begge øyer har ca samme temperaturer da. Men hvilken skal vi velge? Vikjenner ingen av dem, så er klare for råd... Takk!! 0 Siter
Gjest Mæmi Skrevet 2. januar 2006 Skrevet 2. januar 2006 Vi har vært på Madeira 3 ganger - har forelsket hos helt i den øyen. Her er link til en side hvor dere kan finne mye info: http://www.madeira-web.com/ 0 Siter
Gjest batteri Skrevet 2. januar 2006 Skrevet 2. januar 2006 har vært i maidira en gang, foreldrene mine reiser dit imorgen...det var veldig fint der, så kan trygt anbefale det til en bryllupsreise.. 0 Siter
Gjest svaksterk Skrevet 3. januar 2006 Skrevet 3. januar 2006 Har lenge drømt om å besøke La Gomera. En bitteliten spesiell øy, med sorte sandstrender! Kuuuuuuult! Spørs hva man liker da:-) Jeg tror La Gomera vil være en spesiell opplevelse, men har aldri vært der, så jeg vet ikke! :-) 0 Siter
morsan Skrevet 3. januar 2006 Skrevet 3. januar 2006 Har kun vært på Madeira, så jeg kan ikke sammenligne. Og det er dritlenge siden jeg var der, så mye er sikkert forandret.... Men Madeira er veldig vakker og kjent for sin blomsterprakt. Øya har ikke strender, så bading foregår fra klipper, i havbasseng eller vanlige svømmebasseng. det er også mange flotte steder å dra på turer for den som ønsker det - opp i høyden etc. Og så var det veldig koselig i Fuunchal - blomstermarkedet, fiskemarkedet etc. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.