Gå til innhold

bleking av tenner (nok en gang)


Gjest en som lurer på litt mere

Anbefalte innlegg

Gjest en som lurer på litt mere

Jeg bare lurte på om det er en fast pris for å bleke tennene, eller varierer dette fra tannlege til tannlege.

Hva er prisen sånn sirka den andre gangen, altså hvor mye billigere hvis man ikke trenger ny støping av skinnene?

Kan du fortelle meg, sånn omtrentlig hvor lenge jeg kan regne med at en bleking vil vare.

Hvis det må gjøres ofte har jeg ikke råd, men hvis det varer en god stund vil jeg vurdere å prøve det i hvert fall.

Tusen takk for svar:))))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Erik Johannessen, Tannlege

Pris på bleking av tenner kan variere, akkurat som pris på andre tannlegetjenester.

Vanlig pris er ca.kr 2000 - 2500.

Når du allerede har blekeskinnen behøver du bare kjøpe mere blekemiddel dersom du skal bleke videre.

Prisen på dette er avhengig av hor mye og hvilket blekemiddel du bruker.

Effekt av bleking er avhengig av flere faktorer, men røykere vil ha behov for hyppigere bleking en andre.

Den markedsledende fabrikanten av blekemiddel hevder å ha god effekt etter 5-6 år og 1-2 år for f.eks. røykere.

Denne fabrikanten tilbyr også en tannpasta som skal en gunstig virking på blekingen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...