Gå til innhold

Ny fyling/reklamasjon - tannlegen


Meg selv

Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg skal tilbake til tannlegen for andre gang på grunn av problemer med en fylling som ble lagt for to måneder siden. Det er samme problem som marlena nylig har skrevet om, ising og smerte. Jeg fikk to fyllinger og den ene kjenner jeg ikke i det hele tatt.

Forrige gang slipte han litt, og la på fluor, men det er fortsatt vondt. Du skrev at det er et kjent problem. Om fyllingen må legges på nytt, må jeg betale, eller må tannlegen ta det på sin kappe? Jeg ble aldri spurt om hva slags fylling jeg ville ha, og hadde vel svart hvit, om han ikke hadde fortalt at hvit=trøbbel. Burde jeg ikke få velge, og få beskjed om at de hvite ikke alltid blir som man har tenkt?

Kan du svare på en ting til? Jeg ba om spesifisert regning, men det fikk jeg til svar at jeg ikke fikk. Jeg betalte først 500 for kontroll og røntgen, deretter 1900 for å fylle to hull. Høres det fornuftig ut? Tidligere år mener jeg at jeg har betalt ca 300 for kontroll og bilder. Hull har jeg ikke hatt på evigheter så den regningen kom som et sjokk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Erik Johannessen, Tannlege

Hei Meg selv.

Jeg mener personlig at man har krav på å bli tilfreds med en behandling man har betalt for.

Det kan nok være grunner til at du må betale igjen, men jeg kan ikke se en slik grunn her og nå.

Når det gjelder priser kommenterer jeg nødig kollegaers prisnivå:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Meg selv.

Jeg mener personlig at man har krav på å bli tilfreds med en behandling man har betalt for.

Det kan nok være grunner til at du må betale igjen, men jeg kan ikke se en slik grunn her og nå.

Når det gjelder priser kommenterer jeg nødig kollegaers prisnivå:-)

*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...