Gå til innhold

Er det ikke det ene, så er det det andre :(


annegunn

Anbefalte innlegg

Hehe, sportsvogn har jeg ikke hatt ork til å se på enda :-p (Selv om jeg har siklet litt på denne da... http://home.online.no/~stigvest/artimages/SE04.jpg )

Skulle gjerne visst hva slags modell Simo-vogna er... Tenkte å sende en mail til Simo og spørre jeg, men det var ikke akkurat lett å oppdrive verken noen hjemmeside eller mail-adresse til dem!?

fargen _til_ gubben.. *sukk*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Men likevel er magemusklene tøyd vettu. Tøyd og slitne etter mye hosting.

Joa, de kjennes ikke helt gode ut, nei.

I forrige svangerskap var jeg på bilferie i Frankrike på denne tida, sov i telt og greier. Et greit svangerskap er tydeligvis ingen garanti for flere :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det der er jo en OTH da... Viste den fargen gubben tidligere i dag :P

flyfly har sånn - den er knallgod å trille med det svingbare forhjulet. For jentungen også, og det er et argument for oss...

Når det gjelder årsmodellen er det vel bare å spørre på nybaktmamma?

Hehe.. ja der kan du se :-p

Fikk ikke akkurat med meg sambo på denne fargen jeg heller... "Ikke rooosa!?" :-p

NM altså.. jeg har liksom ikke hengt så mye der (enda), så jeg har ikke registrert meg der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe.. ja der kan du se :-p

Fikk ikke akkurat med meg sambo på denne fargen jeg heller... "Ikke rooosa!?" :-p

NM altså.. jeg har liksom ikke hengt så mye der (enda), så jeg har ikke registrert meg der.

Mange vognomane på NM, ja. Jeg har snoket en del der (også), særlig på vognforumet...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men burde jeg ikke merke noe mer da, annet enn hosten og det at jeg sliten? Sliten vet jeg jo hvorfor jeg er, lissom...

Jeg får ofte sånn ekkel langvarig irritasjonshoste etter en forkjølelse, så noe nytt er det heller ikke :(

Du har ikke feber?

Jeg hadde to ukeslange feberepisoder med tre ukers mellomrom. Var derfor jeg skjø nte jeg kanskje burde snakke med legen. Legen sa at man godt kunne oppleve bare kraftig og langvarig hoste med A-typisk lungebetennelse som han kalte det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du har ikke feber?

Jeg hadde to ukeslange feberepisoder med tre ukers mellomrom. Var derfor jeg skjø nte jeg kanskje burde snakke med legen. Legen sa at man godt kunne oppleve bare kraftig og langvarig hoste med A-typisk lungebetennelse som han kalte det.

Nei, jeg har hatt ikke feber. Har vært litt forkjøla, men egentlig ikke så veldig tett engang. Mest vondt i halsen og den forbaska hosten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hehe.. ja der kan du se :-p

Fikk ikke akkurat med meg sambo på denne fargen jeg heller... "Ikke rooosa!?" :-p

NM altså.. jeg har liksom ikke hengt så mye der (enda), så jeg har ikke registrert meg der.

Send meg en mail, så skal du få se vogna mi :)

[email protected]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, jeg har hatt ikke feber. Har vært litt forkjøla, men egentlig ikke så veldig tett engang. Mest vondt i halsen og den forbaska hosten.

Okei, du kan nok se det an litt til før du evt tar turen til legen for en sjekk. God bedring :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare av ren nysgjerrighet - fikk du gutt 1. gangen? Mener å ha lest at det er jente i magen din nå?

Har hatt utallige samtaler med venninner ang det å bli mer kvalm med en jente i magen, men det finnes vel ikke noe fasitsvar. Men jeg bare lurte. :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare av ren nysgjerrighet - fikk du gutt 1. gangen? Mener å ha lest at det er jente i magen din nå?

Har hatt utallige samtaler med venninner ang det å bli mer kvalm med en jente i magen, men det finnes vel ikke noe fasitsvar. Men jeg bare lurte. :-)

Annegunn har Jentungen fra før av. :) *blander meg inn i andres tråder*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare av ren nysgjerrighet - fikk du gutt 1. gangen? Mener å ha lest at det er jente i magen din nå?

Har hatt utallige samtaler med venninner ang det å bli mer kvalm med en jente i magen, men det finnes vel ikke noe fasitsvar. Men jeg bare lurte. :-)

Nei, jeg er nok det ultimate beviset på at man godt kan ha vidt ulike svangerskap med samme kjønn i magen....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...