Gå til innhold

Jeg er graviiiiiiiid!


Gjest Fast DOLer :)

Anbefalte innlegg

Gjest Fast DOLer :)

Har vært hektisk med jul og nyttår og bursdager - så jeg trodde jeg bare var en dag for sen pga. stress.

Ved nærmere ettersyn på kalenderen, så jeg at jeg var 1 uke og 2 dager for sen! Heldigvis hadde jeg en test i huset, så jeg løp på badet og heiv meg på skåla :D

- og der er det kryss før jeg får sukk for meg!

Sluttet med pillene i oktober, og har egentlig ikke prøvd så iherdig. Jeg har vært litt usikker på om jeg virkelig var klar for et barn til. Men må jo si jeg sitter og flirer nå, da!

Så nå lurer jeg på om jeg skal pakke inn testen og kjøre ned på jobben til min kjære mann med den! Han hadde nettopp bursdag, tross alt! :D

Vil ikke ut med fast nick enda, men jeg er altså en

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 63
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • Klara Q

    17

  • rudolfine

    4

  • hare1365380455

    4

  • org

    2

Mest aktive i denne tråden

fuji1365380447

Å så koselig!

Gleder meg til å ha noen flere å følge i svangerskapet - får håpe at jeg snart får vite hvem du er da... ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer så masse!!!

Hm... lurer på om ikke skrivemåten din avslører deg litt ;-): men blir spennende å høre hvem du er når den tid kommer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Næmmen, så kuult da!!! Synes du skal gjøre som du tenkte. Gjett om han kommer til å bli overrasket da!

Åååå, nå ble jeg spent på hvem du er!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer !!

Eller du kan kjøpe en rose, og et baby-kort som du legger på middagstallerkenen med teksten, GRATULERER DU SKAL BLI PAPPA :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

Gjest Fast DOLer :)

Næmmen, så kuult da!!! Synes du skal gjøre som du tenkte. Gjett om han kommer til å bli overrasket da!

Åååå, nå ble jeg spent på hvem du er!!!

Hehe.. Ja, han ble meget overrasket :D

Og han ble meget glad! Det var en veldig underholdende opplelevelse for meg å se ham pakke opp.

Hadde hengt en lapp utenpå en eske der det stod: "Er du ledig onsdag 20. september?" Første han tenkte var at jeg fridde..

Viste seg at jeg var litt rask på labben i stad, var bare 2 dager for sen likevel, ikke 1 uke og 2 dager. Så da er jeg 4 uker og 2 dager, i følge terminkalkulatoren! :)

Men Gud, så herlig det var å se de store, uttrykksfulle øynene hans da han så testen og tusen tanker raste i hodet hans! Kan tro jeg fikk en varm klem, ja! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Fast DOLer :)

Gratulerer !!

Eller du kan kjøpe en rose, og et baby-kort som du legger på middagstallerkenen med teksten, GRATULERER DU SKAL BLI PAPPA :-)

Det kunne jeg gjort, men han skulle jobbe så leeenge i dag. Orket ikke å vente!

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Fast DOLer :)

Gratulerer!!

Dere har vært heldig som har fått det til å klaffe så fort! Håper det er min tur nå:)

Krysser fingrene for deg, jeg!

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Fast DOLer :)

Grattis!

Da er jeg bare noen dager foran deg. Spennende......

Pluss en uke.. Jeg slurvet når jeg så på kalenderen, og telte feil. Så da er jeg "bare" 4 + 2.

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så kos å ha noen å dele det med! Vil ikke røpe noe til venner i RL enda..

:)

Og så husket du å skrive under med det midlertidige nicket ditt i alle innleggene :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...