Gå til innhold

Jeg er graviiiiiiiid!


Gjest Fast DOLer :)

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

  • Svar 63
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • Klara Q

    17

  • rudolfine

    4

  • hare1365380455

    4

  • KaVa

    2

Mest aktive i denne tråden

Hehe.. Ja, han ble meget overrasket :D

Og han ble meget glad! Det var en veldig underholdende opplelevelse for meg å se ham pakke opp.

Hadde hengt en lapp utenpå en eske der det stod: "Er du ledig onsdag 20. september?" Første han tenkte var at jeg fridde..

Viste seg at jeg var litt rask på labben i stad, var bare 2 dager for sen likevel, ikke 1 uke og 2 dager. Så da er jeg 4 uker og 2 dager, i følge terminkalkulatoren! :)

Men Gud, så herlig det var å se de store, uttrykksfulle øynene hans da han så testen og tusen tanker raste i hodet hans! Kan tro jeg fikk en varm klem, ja! :)

Åååå, jeg blir helt varm inni meg når jeg ser det for meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Fast DOLer :)

takker og bukker.

Nåååå....hvem er du tro? Har jeg skrevet med deg?;)

:)

Det har du sikkert. Jeg har for det meste oppholdt meg på Åpent og Foreldre-småbarn!

Jeg er ikke såpass hip at jeg blir nevnt i "kjendis"-tråder (hvem ville du spydd med på julebord etc) - men jeg har trynet mitt på DOL-galleriet - så derfor drøyer jeg litt før jeg signerer med fast nick.

*pysete*

:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

He-he! Der kom det visst for en dag!

Gratulerer!

Takk, takk :)

Synes det var litt tidlig å røpe seg, men i mitt forsvar; jeg er jo blond!

:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Pluss en uke.. Jeg slurvet når jeg så på kalenderen, og telte feil. Så da er jeg "bare" 4 + 2.

:)

ok. Gratulerer likevel!

Jeg er vel 5+6 idag, tror jeg.

Har du barn fra før?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest mirakel*2?

Takk, takk :)

Synes det var litt tidlig å røpe seg, men i mitt forsvar; jeg er jo blond!

:D

det der har jeg gjort et par ganger;) Skulle være anonym, men så wops så kom plutselig det faste nicket opp.

Gratulerer igjen ihvertfall!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det der har jeg gjort et par ganger;) Skulle være anonym, men så wops så kom plutselig det faste nicket opp.

Gratulerer igjen ihvertfall!

Ja, man kjenner det brenner godt i kinna da...

Takk igjen for gratulasjoner!

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...