Gå til innhold

en rar kul


Gjest Frusturert 20.åring

Anbefalte innlegg

Huffa meg - det finnes så mange lidelser som folk sliter med.

Ja det gjør det.

hadde jeg vært så ille. hadde jeg nektet å vist meg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja det gjør det.

hadde jeg vært så ille. hadde jeg nektet å vist meg

en morgen var jeg så stygg at jeg ikke gikk på jobb- det var en rar opplevelse -jeg fikk akkutt allergisjokk av Diane-pillen. Hele ansiktet hovnet opp - leppene stod ut, panna krøp nedover, øynene var gjenklistret - grusomt, det prikket og var stramt.Ja, når jeg nå leter litt på Google - så ser jeg et bilde som illustrerer akkurat sånn som jeg så ut da jeg våknet - det var helt grusomt:

http://www.clintec.ki.se/onh/Spec.skrivn/bilder/2002/3_allergi.gif

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest goli jarl

en morgen var jeg så stygg at jeg ikke gikk på jobb- det var en rar opplevelse -jeg fikk akkutt allergisjokk av Diane-pillen. Hele ansiktet hovnet opp - leppene stod ut, panna krøp nedover, øynene var gjenklistret - grusomt, det prikket og var stramt.Ja, når jeg nå leter litt på Google - så ser jeg et bilde som illustrerer akkurat sånn som jeg så ut da jeg våknet - det var helt grusomt:

http://www.clintec.ki.se/onh/Spec.skrivn/bilder/2002/3_allergi.gif

Er ikke du litt gammel for P-piller??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

en morgen var jeg så stygg at jeg ikke gikk på jobb- det var en rar opplevelse -jeg fikk akkutt allergisjokk av Diane-pillen. Hele ansiktet hovnet opp - leppene stod ut, panna krøp nedover, øynene var gjenklistret - grusomt, det prikket og var stramt.Ja, når jeg nå leter litt på Google - så ser jeg et bilde som illustrerer akkurat sånn som jeg så ut da jeg våknet - det var helt grusomt:

http://www.clintec.ki.se/onh/Spec.skrivn/bilder/2002/3_allergi.gif

Det så ikke fint ut

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det så ikke fint ut

det var skummelt - legen var redd jeg skulle hovne opp i tunga og halsen.men det gikk jo bra - og dere må slite med meg her :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest goli jarl

Det er helt feil :)jeg er 43. Men mange har jo mensen også etter fylte 50 :)

Joda, men mente jeg hadde hørt at man helst ikke skulle ta pillen noe særlig etter man har fylt 40.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Joda, men mente jeg hadde hørt at man helst ikke skulle ta pillen noe særlig etter man har fylt 40.

Det kan godt hende :) - jeg bruker den ikke heller - vil jo ikke se sånn ut!

Det var vel sånn den virket på meg - hehe, jeg ble så stygg at ingen ville....)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest goli jarl

Det kan godt hende :) - jeg bruker den ikke heller - vil jo ikke se sånn ut!

Det var vel sånn den virket på meg - hehe, jeg ble så stygg at ingen ville....)

Men det må da være en 100% sikker prevensjon da, så sikre er få metoder ;o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men det må da være en 100% sikker prevensjon da, så sikre er få metoder ;o)

Det er sant - jeg sluttet med Diane og begynte med Bokklubb i stedet. Jeg leser hele natten! *s*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 måneder senere...

Stakkars de som har det - jeg klarer ikke å la vær å søke på sånt: http://images.google.com/images?q=Neurofibromatosis&svnum=10&hl=no&lr=&imgsz=small|medium|large|xlarge

det må jo være vanvittig plagsomt!

Det er ikke synd på oss for det. Jeg liker ikke og høre at det er mer synd på oss enn andre. Jeg har det faktisk urolig bra, sel' om jeg har operet bort 3 kuler.

Forresten til Frustret20.åring Ta kontakt med Frambu helesenter. De kan hjelpe deg med dette. www.frambu.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 13 år senere...

Annonse

AnonymBruker
På 13.1.2006 den 13.22, mrossver skrev:

De der har det jo helt ekstremt da. jeg har heldig hvis ikke så mye. har bare små jeg, som nesten ikke synes. eller kommer ann på åssen lys man ser det i.

 

Men er ille med de som har det sånn ja.

 

75% av de som har dette, får også eplepsi. Sliter med det sosiale livet, nedsatt syn å sånn..

Hei. Gammelt sitat, men er du her fortsatt? Jeg har også denne sykdommen. Har bare små fibromer jeg også. Det som kom opp på den linken var helt ekstremt, ja, noe som er veldig synd siden folk da vil tro at alle er så hardt rammet. De færreste er jo så ekstremt rammet. Samme med dokumentarer på TV, alltid det mest ekstreme som vises. Derfor tør jeg ikke fortelle noen hva sykdommen min heter. Sier heller at jeg har ME siden jeg sliter med kraftig utmattelse. Ellers sliter jeg også sosialt pga utmattelsen, kraftig sosial angst og depresjon og har mye vondt i magen. Sliter veldig med selvtilliten og. Har veldig mild epilepsi og, men har kun hatt ett anfall og det var da jeg fikk diagnosen i 2010, så går på lav dose medisin for å holde det i sjakk. 

Anonymkode: f7306...8c2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...