Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Tråden på adopsjon, altså, der jeg kverulerte i vei med en eller annen om hårsårhet eller ikke. Så vidt jeg kunne se var det ikke vår sedvanlige plagånd??

Jeg synes i grunnen at vi bør kunne ha såpass takhøyde på adopsjon at den typen diskusjoner burde fått stå...

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/213973-hvorfor-ble-tr%C3%A5den-slettet/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Helt enig.

Jeg hadde akkurat skrevet et langt og godt svar, og vips var den borte.

Dette var jo ikke akkurat vår gamle "venn" som var utpå?

Nei, det var ikke vår gamle venn. Men kanskje det var en annen kjent plagånd?? Ikke vet jeg. Men litt synd uansett. Jeg hadde også flere saftige svar på lager. Det er den dagen i måneden hvor en krangel gjør godt, og det er bedre å ta det ut med en ukjent på dol en på han stakkarsen som skjelver i buksene hjemme ;-))

Jeg tror (men jeg vet ikkeno') at alle innlegg fra den PCen (evt. en mailadresse som brukes av flere) som den faste plageånden skriver fra, slettes. Avsenderen er neppe samme person bestandig, f.eks. skrev "beriket", som jeg selv diskuterte med før han ble utestengt, helt annerledes enn flere av de andre som rutinemessig slettes.

Min teori (jeg gjentar at jeg ikke vet noe som helst og verken er eller kjenner Webmaster) er at denne PCen står på et foreningskontor eller noe sånt, hvor det stadig er folk innom som deler en viss "adopsjonsideologi".

Jeg tror (men jeg vet ikkeno') at alle innlegg fra den PCen (evt. en mailadresse som brukes av flere) som den faste plageånden skriver fra, slettes. Avsenderen er neppe samme person bestandig, f.eks. skrev "beriket", som jeg selv diskuterte med før han ble utestengt, helt annerledes enn flere av de andre som rutinemessig slettes.

Min teori (jeg gjentar at jeg ikke vet noe som helst og verken er eller kjenner Webmaster) er at denne PCen står på et foreningskontor eller noe sånt, hvor det stadig er folk innom som deler en viss "adopsjonsideologi".

Det høres ikke helt usannsynlig ut, nei.

Annonse

Nei, det var ikke vår gamle venn. Men kanskje det var en annen kjent plagånd?? Ikke vet jeg. Men litt synd uansett. Jeg hadde også flere saftige svar på lager. Det er den dagen i måneden hvor en krangel gjør godt, og det er bedre å ta det ut med en ukjent på dol en på han stakkarsen som skjelver i buksene hjemme ;-))

Det var nok en ekte plageånd, ja. Vi får stole på webbis. ;o)

Gjest litt_oppgitt

var meg som skrev innlegget og jeg har aldri skrevet på adopsjon før. men lest mye.

Forøvrig har jeg vokst opp hos besteforeldrene mine og gjett alle de komentarene jeg fikk. Hvis jeg ikke hadde utviklet litt tykkere hud og ikke tatt meg nær av alt mulig ville jeg

blitt dypt såret hele tida

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...