mally Skrevet 7. mars 2001 Skrevet 7. mars 2001 Kjenner noen til de små svarte krukkene med IL HWA KOREAN GINSENG EXTRAKT, Norsk importør AS EFI Ingrediens:Panax Ginseng Ca. Meyer(13,5% Ginsenosider) Har 3 sånne krukker. Er det et godt merke, eller ingen vits å ta. Orker ikke begynne med noe hvis det ikke er et godt produkt. 0 Siter
Gjest Stig Bruset, Allmenpraktiserende Lege Skrevet 9. mars 2001 Skrevet 9. mars 2001 Kjære mally. Jeg kjenner ikke produktet, men det tyder bra nå de oppgir mengden ginsenosider. Dette viser at importøren/produsenten har kjenneskap til de aktive stoffene og at disse forhåpentligvis er målt. Vanligvis regnes over 4% å være en bra konsentrasjon som kosttilskudd. 0 Siter
mally Skrevet 10. mars 2001 Forfatter Skrevet 10. mars 2001 Stig Bruset, Allmenpraktiserende Lege skrev (På 9.3.2001 den 21.01): Kjære mally. Jeg kjenner ikke produktet, men det tyder bra nå de oppgir mengden ginsenosider. Dette viser at importøren/produsenten har kjenneskap til de aktive stoffene og at disse forhåpentligvis er målt. Vanligvis regnes over 4% å være en bra konsentrasjon som kosttilskudd. Tusen takk for svar. Jeg trur jeg begynner å bruke den. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.