Gå til innhold

Hasj

Gjest this is a signature

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Lamictal

Ja, jeg har røkt mer en "my fair share" av cannabis, både pot og hasj.

At jeg mistet korttidshukommelsen var vel den sterkeste bivirkningen.

Om du sliter med psyken i utgangspunktet er hasjrøyking veldig dumt, enda dummere en om du er "sober og frisk i huet". Jeg kjenner et par gutter som det klikket totalt for da de var rundt 18 årsalderen. Der lå det sikkert noe scizofreni e.l annet latent, og det er jo sånt man ikke vet. De er begge innlagt i perioder og er nå henholdsvis litt over 30 og 23-24. Disse gutta testet _ingenting_ annet enn hasj og pot, så det kan gå skikkelig til helvete selvom cannabis er et "snilt" stoff.

Om jeg hadde blitt kjempeparanoid og usikker hadde jeg sluttet med engang. Den lille rusen er ikke verdt å bli "grønnsak" for.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/214076-hasj/#findComment-1568692
Del på andre sider

Enig med de andre her jeg,kutt det ut...

Ingenting som gjør deg værre,er til det bedre for å si det sånn.

Slutt du!!!!

Du trenger ikke dette...=)

Vet at det er vanlig å bruke det,men hvis det gjør deg værre er det ikke verdt det.

De som bruker det,gjør det vel fodi det kommer noe gort ut av det,sånn er det jo ikke i ditt tilfelle.

Lykke til...C",)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/214076-hasj/#findComment-1568786
Del på andre sider

Bitis Gabonica

Om du føler deg paranoid og usikker på deg selv, så er det vel på tide å kutte ut hasjrøyking. Før det får enda større konsekvenser.

Har du prøvd det?

- Ja, men jeg har aldri brukt det noe aktivt. Det var mer snakk om ungdomsbetinget nysgjerrighet.

Angrer du i tilfelle?

- Ja... Gjør vel egentlig det.

Hvilke bivirkninger fikk du?

- Ingen langsiktige, men jeg opplevde en bad trip en gang. Artet som et MEGA angstanfall hvor jeg trodde hele verden skulle komme å ta meg. Så spydde keg sp, em gros- Ær noe av det værste jeg har opplevd.

Jeg har røyka en del siste tiden, og føler meg paranoid og usikker på meg selv..Føler meg jævlig rett og slett

- Anbefaler deg å slutte med røykinga. Det blir bare verre. Ikke det at jeg selv har så mye erfaring, men jeg kjenner en del det har gått veldig galt med (psykoser).

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/214076-hasj/#findComment-1569839
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...