Gå til innhold

Mali i Idol i går

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• Svar 225
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• morsan

15

• laguna1365380434

15

• Glimtipper

13

• tonie

7

Greit nok at jenta var spesiell, men jævligere dommerreaksjoner skal man lete lenge etter. Dette er blitt diskutert i eviglange tråder de tidligere sesongene også, likevel er det første gang jeg virkelig reagerer. Det er rett og slett horribelt at slik mobbing får lov å være underholdning. Jeg skjemmes. Neste gang jeg møter Tone Lise (hun er kunde av meg) kan det bli vanskelig å holde den profesjonelle maska.

Jeg ble kvalm.

Annonse

Gjest ...de vet hva de går til....

Greit nok at jenta var spesiell, men jævligere dommerreaksjoner skal man lete lenge etter. Dette er blitt diskutert i eviglange tråder de tidligere sesongene også, likevel er det første gang jeg virkelig reagerer. Det er rett og slett horribelt at slik mobbing får lov å være underholdning. Jeg skjemmes. Neste gang jeg møter Tone Lise (hun er kunde av meg) kan det bli vanskelig å holde den profesjonelle maska.

Jeg ble kvalm.

Idol har vært så mange år nå at alle vet hva de risikerer å få høre og....

Idol har vært så mange år nå at alle vet hva de risikerer å få høre og....

...Og derfor er det helt greit å drite ut unge jenter i det TV-programmet som sees av flest mennesker her i landet?

Hvis alle andre mobber, så er det greit at jeg også gjør det... Synes ikke det argumentet holder jeg.

Du burde virkelig tenke igjennom holdningene dine og det du faktisk sier.

Herregud.. er hun som legger seg ut i media.

Man kan da ikke annet enn å le av sånne folk.

Det er det dummeste argumentet jeg hører.

Det er overhodet ikke greit å mobbe. Det har forsåvidt ingenting med jenta å gjøre, hun er kanskje ikke helt oppegående - men det burde de voksne medlemmene av juryen være! Det burde TV2 være!

Men så lenge alle andre mobber så er det greit at vi også gjøre det??

Gjest M.Angelica

Det er det dummeste argumentet jeg hører.

Det er overhodet ikke greit å mobbe. Det har forsåvidt ingenting med jenta å gjøre, hun er kanskje ikke helt oppegående - men det burde de voksne medlemmene av juryen være! Det burde TV2 være!

Men så lenge alle andre mobber så er det greit at vi også gjøre det??

Jeg driter i hva andre gjør. Jeg ler av alt det "glupe" som kommer ut av kjeften hennes.

Annonse

Jeg ble kvalm.

Jeg er enig i at dommerene kunne spart litt på salvene, men det var jo fakta de kom med. I avisen sa jenta at hun var ute etter sånn oppmerksomhet, så akkurat ho ble vel "mobba" fordi ho ville det sjøl......?

Jeg er enig i at dommerene kunne spart litt på salvene, men det var jo fakta de kom med. I avisen sa jenta at hun var ute etter sånn oppmerksomhet, så akkurat ho ble vel "mobba" fordi ho ville det sjøl......?

Mobba fordi hun ville det sjøl??

Ser du hva du sier her? Jeg blir rett og slett kvalm av slike holdninger jeg leser i denne tråden, jeg mener det. Å mobbe noen som helt klart ikke vet sitt eget beste kan overhodet ikke forsvares.

At du mener noe annet, sier ganske mye om deg.

Gjest M.Angelica

Fy f***.. Jeg blir kvalm.

Herregud. Dama har jo selvtillit så det holder, hun har det jo tydeligvis helt utrolig bra med seg selv.

Det er da ikke snakk om sparke noen som allerde ligger nede!

Når hun selv velger å være med på noe sånt og uttale seg i media på den måten, så må hun da takle at noen trekker på smilebåndet av henne.

Hennes mål er å bli omtalt, noe hun aboslutt har oppnådd nå.

Herregud. Dama har jo selvtillit så det holder, hun har det jo tydeligvis helt utrolig bra med seg selv.

Det er da ikke snakk om sparke noen som allerde ligger nede!

Når hun selv velger å være med på noe sånt og uttale seg i media på den måten, så må hun da takle at noen trekker på smilebåndet av henne.

Hennes mål er å bli omtalt, noe hun aboslutt har oppnådd nå.

Underlig hvor mange argumenter det finnes for å mobbe - "hun har jo så god selvtillit!" var jo virkelig en god grunn!

Er det virkelig ingen som ser at det er oppriktig synd på jenta??

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...