Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hei

Jeg har prøvd å bli gravid i ca 1 år. Hver gang jeg har gått overdato har jeg kjøpt gravitest og den har alltid vist negativ.

Det er så dyrt med gravitester fra apotek derfor bestilte jeg test fra billig-test nettside. Nå hadde jeg IKM på fredag tok testen og den var positiv med svak strek men synlig. tok igjen på lørdag samme svakstrek. Tok på nytt igjen igår og det var 2 streker veldig synlig litt sterkere enn på fredag. Jeg har ikke hatt mensen ennå men ellers merker jeg ingenting. Er det flere av dere som har brukt billigtester. Er litt usikker på om den ikke gir meg fals svar. Er ut og reiser pga jobben. Skal ta med urinprøve til legen på torsdag. Håper at den fortsatt blir postiv.

litt forvirret.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/214245-postiv-test-billig-gravitest/
Del på andre sider

Fortsetter under...

TRE tester gir nok ikke feil svar, alle sammen! Gratulerer med graviditeten!

Hei

Tusen takk :-)

Reiser hjem imorgen kvled. Skal ta med urinprøve til legekontor på Torsdag. Føler meg veldig trøtt og kvalm. Er ute og reiser pga av jobben.

kommer tilbake til dere etter å ha vørt hos legen.

Hei

Tusen takk :-)

Reiser hjem imorgen kvled. Skal ta med urinprøve til legekontor på Torsdag. Føler meg veldig trøtt og kvalm. Er ute og reiser pga av jobben.

kommer tilbake til dere etter å ha vørt hos legen.

Jeg har faktisk hørt en del som har fått neg på legens test, men positivt på hjemmetester! Så dersom testen til legen sier at du ikke er gravid, så kjøp en clearblue og dobbeltsjekk. Tror en del legesjekker er mindre følsomme enn kjøpetestene, virker det som.

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...