Gjest Ulvinnen Lurulf Skrevet 16. januar 2006 Skrevet 16. januar 2006 Dere som er kjente i Oslo: Vet dere om det er andre steder man kan få kjøpt potetball enn på Kaffistova? 0 Siter
Lillemus Skrevet 16. januar 2006 Skrevet 16. januar 2006 På butikken? Det finnes halvfabrikata som man blander med vann (?) og helfabrikata som du bare varmer i kraft eller vann. Namm! 0 Siter
Gjest Ulvinnen Lurulf Skrevet 16. januar 2006 Skrevet 16. januar 2006 På butikken? Det finnes halvfabrikata som man blander med vann (?) og helfabrikata som du bare varmer i kraft eller vann. Namm! Jeg er ute etter en restaurant for å møte min kjære søster Gyda over et måltid potetball :-) Men takk for tipset. Finner jeg ikke en restaurant med ball, så får vi nøye oss med Sushi... 0 Siter
lex Skrevet 16. januar 2006 Skrevet 16. januar 2006 Forsøk på Dovrehallen i Storgata (2.etg.). Brunt, men veldig hyggelig sted, som serverer det meste av "gammeldags" mat. 0 Siter
Gjest Ulvinnen Lurulf Skrevet 16. januar 2006 Skrevet 16. januar 2006 Forsøk på Dovrehallen i Storgata (2.etg.). Brunt, men veldig hyggelig sted, som serverer det meste av "gammeldags" mat. Takk for tipset, da skal jeg ta en telefon dit og forhøre meg om menyen :-) 0 Siter
cecily Skrevet 16. januar 2006 Skrevet 16. januar 2006 Jeg er ute etter en restaurant for å møte min kjære søster Gyda over et måltid potetball :-) Men takk for tipset. Finner jeg ikke en restaurant med ball, så får vi nøye oss med Sushi... Ååååå! Får jeg bli med? 0 Siter
Gjest Ulvinnen Lurulf Skrevet 16. januar 2006 Skrevet 16. januar 2006 Ååååå! Får jeg bli med? Det er klart du kan! Vil du bli med på ballen, sushien eller begge deler? 0 Siter
cecily Skrevet 16. januar 2006 Skrevet 16. januar 2006 Det er klart du kan! Vil du bli med på ballen, sushien eller begge deler? Sushi? *Urk* 0 Siter
Gjest Ulvinnen Lurulf Skrevet 16. januar 2006 Skrevet 16. januar 2006 Sushi? *Urk* *S* Med andre ord så må jeg legge meg i selen for å finne et egnet sted for potetball... 0 Siter
cecily Skrevet 16. januar 2006 Skrevet 16. januar 2006 *S* Med andre ord så må jeg legge meg i selen for å finne et egnet sted for potetball... Jeg skal være med dere i tankene. 0 Siter
Lillemus Skrevet 16. januar 2006 Skrevet 16. januar 2006 Jeg er ute etter en restaurant for å møte min kjære søster Gyda over et måltid potetball :-) Men takk for tipset. Finner jeg ikke en restaurant med ball, så får vi nøye oss med Sushi... Er du søsteren til DOL-Gyda?? 0 Siter
Gjest Ulvinnen Lurulf Skrevet 16. januar 2006 Skrevet 16. januar 2006 Er du søsteren til DOL-Gyda?? Som de fleste søstre er vi like og ulike. Vi har et slektskap som er tykkere enn vann. Og det er Dol-Gyda vi snakker om, ja :-) 0 Siter
Gjest togli Skrevet 16. januar 2006 Skrevet 16. januar 2006 Åh, nå fikk jeg lyst på ball *nam* Jeg mener å huske at det var en resturant på Aker Brygge (sjøsiden) som serverte ball også! Går jo an å sjekke om den er der fortsatt... Jeg kan ikke huske navnet på resturanten, men husker det stod "plakat" utenfor med en deilig meny :-) 0 Siter
Gjest Ulvinnen Lurulf Skrevet 16. januar 2006 Skrevet 16. januar 2006 Åh, nå fikk jeg lyst på ball *nam* Jeg mener å huske at det var en resturant på Aker Brygge (sjøsiden) som serverte ball også! Går jo an å sjekke om den er der fortsatt... Jeg kan ikke huske navnet på resturanten, men husker det stod "plakat" utenfor med en deilig meny :-) Ja, DS/Lousie på AkerBrygge hadde potetball før. Jeg har kontaktet dem, men de har ikke lenger ball på menyen 0 Siter
Gyda Skrevet 16. januar 2006 Skrevet 16. januar 2006 Som de fleste søstre er vi like og ulike. Vi har et slektskap som er tykkere enn vann. Og det er Dol-Gyda vi snakker om, ja :-) Sisters Are Doing It for Themselves! 0 Siter
Gjest Ulvinnen Lurulf Skrevet 16. januar 2006 Skrevet 16. januar 2006 Sisters Are Doing It for Themselves! :-) Eastern Sisters ruler! 0 Siter
Gjest togli Skrevet 16. januar 2006 Skrevet 16. januar 2006 Ja, DS/Lousie på AkerBrygge hadde potetball før. Jeg har kontaktet dem, men de har ikke lenger ball på menyen Ja, det var nok DS Louise jeg tenkte på... 0 Siter
Gyda Skrevet 17. januar 2006 Skrevet 17. januar 2006 Jeg vet der er et sted på St. Hanshaugen (og der er ballen kjempegod), men jeg husker ikke navnet. Det kommer nok ... 0 Siter
Gjest Ulvinnen Lurulf Skrevet 17. januar 2006 Skrevet 17. januar 2006 Jeg vet der er et sted på St. Hanshaugen (og der er ballen kjempegod), men jeg husker ikke navnet. Det kommer nok ... Så flott :-) Da venter vi på at det kommer til deg i drømme en natt. 0 Siter
Gyda Skrevet 17. januar 2006 Skrevet 17. januar 2006 Så flott :-) Da venter vi på at det kommer til deg i drømme en natt. Jeg kom på det, og jeg har sjekka. Det er Schrøder restaurant midt på St. Hanshaugen (Waldemar Thranes g. 8.) Men det er hver torsdag der også. Det er som jeg sier: Torsdag er og blir balldag. ) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.