Gå til innhold

Litt ros til Solveig Vennesland

Anbefalte innlegg

Gjest sol etter regn

Vet ikke helt hvor jeg skal skrive dette, men setter det inn her så kan kanskje webmaster formidle dette?

Jeg er veldig imponert over rådene du gir til dem som søker råd hos deg. Svarene dine er alltid fyldige og virker svært gjennomtenkt.

Nå har jeg aldri hatt behov for å søke råd hos deg direkte, men har fått god hjelp av å lese dine svar til andre. Det jeg imidlertid VET, er at om jeg skulle få behov til å trenge råd om samlivsspørsmål, ville jeg ikke nølt med å betale for å få svar fra deg, nettopp fordi du vekker tillit hos meg. Når man skal betale for en slik nett-tjeneste, er det viktig for meg å ikke bare få et kort 3-linjers svar med innhold "kontakt en lege" og lignende.

Det virker som om du setter deg inn i problemstillingen og belyser den fra ulike sider - samtidig som du også sier klart fra hva som er det mest fornuftige.. Det gjør at man føler at man er tatt på alvor, og at man får et seriøst svar fra en fagperson.

Så - en liten takk til deg! :)

hilsen

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/214602-litt-ros-til-solveig-vennesland/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...