Gå til innhold

Kreft i bukspyttkjertelen med spredning til leveren

Anbefalte innlegg

Min far har fått diagnosen kreft i bukspyttkjertelen med spredning til leveren. Han er 84 år gammel og har fått besjked av legene att det er ikke noe de kan gjøre for han.

Jeg har lest på nettet om forskjellige alternative behandlinger. Det jeg har lest om er produktene Carctol og Culevit. Så jeg lurer på om dette kanskje hadde vært noe til min far. Jeg har også lest om mistelteinsprøyter, men er dette noe som han da må få av lege?

Fortsetter under...

Gjest Stig Bruset, Allmenpraktiserende Lege

Kreft i bukspyttkjertelen er en alvorlig lidelse og særlig fordi det er vanskelig å finne cellegifter og stråling som virker på denne type kreft. Hos en 84 år gammel mann mener jeg livskvalitet er det som burde være i fokus. For noen år tilbake ble det fremlagt resultater fra en tysk undersøkelse som viste positive resultater av en støttebehandling bestående av mistelteinsprøyter (Iscador), omega 3 fettsyrer og enzymer. Jeg vil derfor anbefale kontakt med en antroposofisk lege eller lege som arbeider med helhetsmedisin for råd. Det er viktig å styrke ernæringstilstanden, immunsystemet og ikke minst gi god psykisk omsorg og støtte.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...