hut Skrevet 19. januar 2006 Del Skrevet 19. januar 2006 Jeg er født i 1954, og har hatt epilepsi og osteoporose siden fødselen. Kun 2 grand mal, i 1984 og 1985, brakk ryggen og begge skuldrene begge ganger. Etter hvert 15 kompresjonsbrudd i like mange hvirvler i thorax og lumbal, og en høydereduksjon på 17 cm. 100% uføretrygdet siden 1994. Jeg har hatt mye hodesmerter opp gjennom årene, ofte som følge av serier av komplekse partielle anfall (10-15 pr. døgn.), men kun symmetriske smerter.I september skjedde noe helt nytt: Jeg våknet av krafige hodesmerter på VENSTRE side: i pannen, øyet, kjevehulen og tennene. Høyre side av hodet var helt bra. Det avtok litt de første timene etter at jeg stod opp, men har nå stått på 24 t. i døgnet 4 mndr. Har tatt CT av bihulene, uten noe funn. Det bir verre når jeg bøyer meg framover, og det er bedre å være oppe enn å ligge.Jeg har ikke hatt forkjølelse eller virus i denne perioden. Jeg har aldri hatt migrene. Av medisiner bruker jeg Rivotril, Liskantin, Cipramil, og litt Nozinan for søvn. Sist fredag kveld skjedde følgende:Jeg satt i en stol, skulle plukke opp noe fra gulvet, og bøyde meg framover slik at hodet kom ned i knehøyde. Plutselig satte det inn med en voldsom verk i HØYRE hjernehalvdel. Dette forsterket også den allerede eksisterende verken på venstre side. Billedlig fortalt så fortonte det seg som og høyre hjernehalvdel skled framover og trykket på øyet....Det avtok litt når jeg reiste meg opp, men hatt stått på konstant siden. Jeg må nå gå på smertestillende (PF) hver dag, uten det er det helt uutholdelig.Plutselig og ensidig hodeverk. Hva kan det være? Hjernesvulst av ett eller annet slag?Jeg er ikke redd for NOEN diagnose, men liker ikke at det ikke blir funnet noe.Harald, 51 år 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/214832-hjernesvulst/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest hør med legen Skrevet 19. januar 2006 Del Skrevet 19. januar 2006 Migrene? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/214832-hjernesvulst/#findComment-1576883 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.