Gjest margretaa Skrevet 19. januar 2006 Skrevet 19. januar 2006 Ja det tærer på håret med mye dilling. Men du som har farget øyebrynene, har de mistet sin naturlige farge og blitt lysere? . Jeg har farget brynene en gang for ei stund sia. Ble fint og jevnt. På øyevippene kan jeg se at mange års bruk av øyensverte har gjort de lysere.... Nei, øyenbrynene er helt fine ) Gjorde det ikke så veldig mange ganger, iallfall ikke over så veldig lang tid. Og fargen gikk ut veldig fort. Iallfall den hos frisøren. den jeg kjøpte på H&M varte lenger. Men de er helt fine de... Brukte du vannfast mascara? Kanskje det sliter mer. Jeg bruker kun mascara som ikke er vannfast og lett går av ved sminkefjerner... Men har forsåvidt bare brukt det daglig i 6 år;\ ? 0 Siter
Gjest pekka Skrevet 19. januar 2006 Skrevet 19. januar 2006 Jeg tar lyse striper i håret (farger, ikke bleker). Jeg er ganske lys fra før av, men synes det blir veldig fint spill i håret når jeg striper det litt. Forresten går jeg til frisør. Har gjort det hjemme flere ganger hvis det har vært krise og jeg ikke har fått time hos frisøren, men jeg synes det sliter mer på håret å gjøre det hjemme. I tillegg synes jeg fargen mister glansen mye raskere når jeg striper det hjemme. Jeg føler at håret blir tørrere av å gjøre det hjemme. Sikkert ikke sunt, men har tynt "babyhår" og da er det lettere å style håret. Å dra til frisøren er kjempedeilig, men et glattere resultat. Hmmm, fordeler og bakdeler med alt 0 Siter
Mary Poppins Skrevet 19. januar 2006 Skrevet 19. januar 2006 Jeg føler at håret blir tørrere av å gjøre det hjemme. Sikkert ikke sunt, men har tynt "babyhår" og da er det lettere å style håret. Å dra til frisøren er kjempedeilig, men et glattere resultat. Hmmm, fordeler og bakdeler med alt Men det å ha tørt hår er vel ingen fordel? Det betyr som regel at det er slitt og det er jo ikke bra. Jeg synes også håret mitt blir fortere slitt hvis jeg har farget håret hjemme, og er derfor av den oppfatningen at håret har mere godt av den fargen frisøren bruker. Kan hende det bare er noe jeg innbiller meg men.. jaja 0 Siter
Gjest pekka Skrevet 19. januar 2006 Skrevet 19. januar 2006 Jeg hadde lyst hår tidligere. Etterhvert som barna har kommet, har håret blitt mørkere. Da jeg klippet meg i høst forsvant alt det lyse sommerhåret :-( Har hatt kort mørkt hår noen måneder, og trives med lengden, men ikke med fargen. Så - forrige lørdag gikk jeg til frisør og fikk lyse striper. Ble så fin atte :-) Har noen ganger helbleket håret selv hjemme. Blir greit det og, men det blir mer liv i det med striper. Første gangen jeg bleket det selv, hadde jeg ikke gørra i lenge nok, så det ble oransje :-( åh resultatet er alltid spennende.. 0 Siter
Gjest pekka Skrevet 19. januar 2006 Skrevet 19. januar 2006 Nei, øyenbrynene er helt fine ) Gjorde det ikke så veldig mange ganger, iallfall ikke over så veldig lang tid. Og fargen gikk ut veldig fort. Iallfall den hos frisøren. den jeg kjøpte på H&M varte lenger. Men de er helt fine de... Brukte du vannfast mascara? Kanskje det sliter mer. Jeg bruker kun mascara som ikke er vannfast og lett går av ved sminkefjerner... Men har forsåvidt bare brukt det daglig i 6 år;\ ? Har nok sminket meg noen år mer enn deg og alltid med vannfast...kanskje den sliter mer, men pytt på 0 Siter
Gjest pekka Skrevet 19. januar 2006 Skrevet 19. januar 2006 Men det å ha tørt hår er vel ingen fordel? Det betyr som regel at det er slitt og det er jo ikke bra. Jeg synes også håret mitt blir fortere slitt hvis jeg har farget håret hjemme, og er derfor av den oppfatningen at håret har mere godt av den fargen frisøren bruker. Kan hende det bare er noe jeg innbiller meg men.. jaja Ikke fordel å ha tørt hår, men mitt glatte babyhår blir stivere eller hva jeg skal si.. Jeg får fortsette med vekselvis frisør og amatør 0 Siter
Mary Poppins Skrevet 19. januar 2006 Skrevet 19. januar 2006 Ikke fordel å ha tørt hår, men mitt glatte babyhår blir stivere eller hva jeg skal si.. Jeg får fortsette med vekselvis frisør og amatør Å ja sånn ja Bruker du mousse i håret ditt? Og føner du det? Da blir det stivt og fint 0 Siter
Gjest margretaa Skrevet 20. januar 2006 Skrevet 20. januar 2006 Jeg hadde lyst hår tidligere. Etterhvert som barna har kommet, har håret blitt mørkere. Da jeg klippet meg i høst forsvant alt det lyse sommerhåret :-( Har hatt kort mørkt hår noen måneder, og trives med lengden, men ikke med fargen. Så - forrige lørdag gikk jeg til frisør og fikk lyse striper. Ble så fin atte :-) Har noen ganger helbleket håret selv hjemme. Blir greit det og, men det blir mer liv i det med striper. Første gangen jeg bleket det selv, hadde jeg ikke gørra i lenge nok, så det ble oransje :-( Håret mitt ble orange hos frisøren:\ Det øverste ble blond, og det meste orange, så jeg gikk rundt med orange hestehale. Jeg kledde det da. 0 Siter
Gjest margretaa Skrevet 20. januar 2006 Skrevet 20. januar 2006 Jeg farger/striper aldri håret. Har ganske lyst hår nå (gyllenblond), men før hadde jeg knallrødt! De som har blitt kjent med meg i senere tid, kunne nok ikke trodd det =) Sånn som Nicole Kidman=) 0 Siter
kaffepiken Skrevet 20. januar 2006 Skrevet 20. januar 2006 Farger og legger inn lysere striper hos frisør. Nesten samme fargen som min naturlige, bare en litt penere utgave ) Jeg tør ikke gjøre sånt hjemme! 0 Siter
Gjest pekka Skrevet 20. januar 2006 Skrevet 20. januar 2006 Å ja sånn ja Bruker du mousse i håret ditt? Og føner du det? Da blir det stivt og fint å ja da. er avhengig av sånt 0 Siter
Gyda Skrevet 20. januar 2006 Skrevet 20. januar 2006 Jeg har ikke hatt min egen hårfarge siden jeg var 20 år. Jeg farger det (ikke glansvask eller minicolorasjon) hos frisør. 0 Siter
Gjest togli Skrevet 20. januar 2006 Skrevet 20. januar 2006 Har du mørkt hår????? Jeg ser for meg togli med halvlangt lyse lokker :0) Hehe, du kan banne på at du aldri vil se meg med lange, lyse lokker! På 80-tallet stripa jeg håret endel og var nesten blondine, men fy så grusom jeg så ut *urk* Nei, her er det bare helt mørkt hår som funker ;-) 0 Siter
EllaJo Skrevet 20. januar 2006 Skrevet 20. januar 2006 Det må være maaange år siden jeg hadde min opprinnelige hårfarge. Var helt blond som lita, etterhvert har håret blitt mørkere og mørkere. Farger håret som oftest hjemme, men vil jeg stripe det, går jeg til frisøren. 0 Siter
Gjest M.Angelica Skrevet 20. januar 2006 Skrevet 20. januar 2006 Sånn som Nicole Kidman=) Jepp..Egentlig så er jeg henne.. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.