Gå til innhold

Hvor mange bruker DOL?

Anbefalte innlegg

Gjest hvor mange på DOL
Skrevet

Hvor mange er aktive på DOL til daglig. Finnes det noen statistikk på det?

og da tenker jeg på de som representerer ETT nick, ikke 13

Fortsetter under...

Skrevet

Kanskje vi skulle hatt en opptelling. ;)

Den lille kyllingen ropte "jeg vil ikke bli telt"

eller noe i den duren

Skrevet

eller noe i den duren

...eller var det geitekillingen.....?

Skrevet

...eller var det geitekillingen.....?

Sånn var det ja. Hihi.

*Barndomsmimrer*

Gjør det vondt, da?

Annonse

Skrevet

eller noe i den duren

"Han telte meg! Nå teller'n deg også!"

Skrevet

eller noe i den duren

Neimen du og du som du har misforstått.

Det var en killing! En geitekilling.

Skrevet

eller noe i den duren

Øh, jeg så bare svaret på "svar til deg", så jeg så ikke at du allerede hadde blitt fortalt dette... ;)

Skrevet

Øh, jeg så bare svaret på "svar til deg", så jeg så ikke at du allerede hadde blitt fortalt dette... ;)

Har noe uklare barndomsminner om geitekillingen. Tror jeg rømte fra dagis den dagen de fortalte historien fordi jeg ikke ville bli telt.

:-)

Har alle blitt telt med nå?

*humrer og ler*

Skrevet

Kanskje vi skulle hatt en opptelling. ;)

Da er du nr 1, Åsemor. Kanskje jeg er nr 2. Og så følger det en hel gjeng etter. Jeg tror vi er over 20. Minst. ;-)

Skrevet

Da er du nr 1, Åsemor. Kanskje jeg er nr 2. Og så følger det en hel gjeng etter. Jeg tror vi er over 20. Minst. ;-)

Hvem er tellemester, a?

Skrevet

Er jeg treer'n da?

Annonse

Skrevet

Hvem er tellemester, a?

Geitekillingen teller. Og det kan jeg godt være (hvis ikke denne tråden vokser for mye).

Herfra akkurat nå kan jeg se sju stykker pluss trådstarter som er rimelig anonym. Da er vi snart oppe i ti. Det var vel så mange som kunne være med båten over.

Gjest mirakel*2?
Skrevet

Geitekillingen teller. Og det kan jeg godt være (hvis ikke denne tråden vokser for mye).

Herfra akkurat nå kan jeg se sju stykker pluss trådstarter som er rimelig anonym. Da er vi snart oppe i ti. Det var vel så mange som kunne være med båten over.

tell meg

Skrevet

Jeg er ikke en av de mest aktive til å skrive, men jeg er som regel innom og leser hver dag. Har bare et nick.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...