pokker, ingen ledig nick Skrevet 20. januar 2006 Del Skrevet 20. januar 2006 Er lettere oppgitt for tiden. Har i 3 år vært plaget av smerter i hælene. Når jeg ikke er i aktivitet så er det bra, men etter litt bevegelse så blir jeg vond. Dette hemmer meg så mye at jeg faktisk ikke greier å stå på beina. Synes smertene er blitt værre og på en måtte spredd seg litt oppover anklene. Har tatt mr og fått 2 par såler, tatt tbl kurer og går nå til fysioterapi og får strøm.Han påstår det kalles plantær fasits. Ingen ting av dette ser ut til å ha noen som helst innvirkning. Jeg har pt svangerskaps permisjon fra min jobb som sykepleier( er veldig avhengig av føtter som fungerer i denne jobben) , har derfor oppsøkt lege igjen slik at de kan finne ut av det før jeg skal i jobb igjen, men ingen ting skjer. Alt virker så tafatt. Ønsker ikke å gå fra permisjon til sykmelding heller?!! NOen som har noen tips?? Måtte egentlig bare få ut litt frustrasjon 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/214998-hva-n%C3%A5r-legen-ikke-finner-ut-hva-som-feiler-deg/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
pablito Skrevet 22. januar 2006 Del Skrevet 22. januar 2006 Du synes sikkert jeg er litt for fantasifull; men har du tenkt over hvorfor hælene dine protesterer for tiden? Når man ikke finner noen målbare "feil" på kroppen kan man reflektere litt over hva de ulike kroppsdeler representerer rent metafysisk. I min litteratur står det at FØTTENE er selve fundamentet, røttene dine. De representerer evnen til å forstå seg selv og andre. Smerter i føttene representerer store begrensninger og gjenspeiler frykt for å bevege seg framover. Føttene står for tid og omsorg til seg selv. Dessuten står de for evnen til å følge sine drømmer. Har du smerter i føttene, skal du undersøke på hvilken måte du unnlater å ta vare på deg selv. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/214998-hva-n%C3%A5r-legen-ikke-finner-ut-hva-som-feiler-deg/#findComment-1580681 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest anonym her nå Skrevet 31. januar 2006 Del Skrevet 31. januar 2006 Du synes sikkert jeg er litt for fantasifull; men har du tenkt over hvorfor hælene dine protesterer for tiden? Når man ikke finner noen målbare "feil" på kroppen kan man reflektere litt over hva de ulike kroppsdeler representerer rent metafysisk. I min litteratur står det at FØTTENE er selve fundamentet, røttene dine. De representerer evnen til å forstå seg selv og andre. Smerter i føttene representerer store begrensninger og gjenspeiler frykt for å bevege seg framover. Føttene står for tid og omsorg til seg selv. Dessuten står de for evnen til å følge sine drømmer. Har du smerter i føttene, skal du undersøke på hvilken måte du unnlater å ta vare på deg selv. Hva betyr smerter i armene da? Jeg har smerter fra hånden og opp til albuene, som en "lammende" følelse, kommer og går. Og hva betyr det når man har aboslutt 0 energi, og ikke klarer å ta seg selv i nakken for å gjøre ting bedre. Er også ganske sliten. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/214998-hva-n%C3%A5r-legen-ikke-finner-ut-hva-som-feiler-deg/#findComment-1596161 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.