Gå til innhold

ambivalens

Gjest sorry that nickname is taken by another user

Anbefalte innlegg

Gjest sorry that nickname is taken by another user
Skrevet

Jeg er så ambivalent til alt jeg gjør. Klarer ikke bestemme meg for noe. Feks hvilken butikk jeg skal gå på, hvor jeg skal gå, i det hele tatt om jeg skal gå osv. Om jeg skal gjøre ditt eller datt.

Skrevet

jeg fant ikke noe spørsmål...?

:-)

Må vel ikke stille spørsmål vel... Noen ganger vil man kanskje bare meddele noe :-)

Skrevet

Må vel ikke stille spørsmål vel... Noen ganger vil man kanskje bare meddele noe :-)

Ja, naturligvis. Men om vedk. hadde klart å forme et spørsmål så ville det vært større sjanse for å få et svar.

Gjest villavillekullan
Skrevet

Ja, naturligvis. Men om vedk. hadde klart å forme et spørsmål så ville det vært større sjanse for å få et svar.

Kanskje det ikke var poenget....

Skrevet

Ikke sikkert han/hun ønsket svar, men kanskje bare ønsket å skrive ned noen tanker :-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...