strawberry18 Skrevet 30. januar 2006 Del Skrevet 30. januar 2006 Kan hendelser fra barndommen forklare hvorfor jeg ikke tør å være for nært det andre kjønn?? Jeg har aldri klart å komme for nært, men alltid skjøvet gutter bort... Blir svært nervøs og usikker når jeg er alene med en gutt selv om jeg kjenner ham... Da jeg var femten opplevde jeg at en 50 år gammel mann som jeg jobbet for forelsket seg i meg.. han flørtet, men ble aldri veldig intim bortsett fra å løfte og slikt for morroskyld. han sa han var blitt glad i meg..sendte meg kjærlighetsbrev og ringte..I over et år fulgte han etter meg og hang der jeg var...Jeg var livredd og turde aldri å gå ut alene..Når telefonen ringte pleide jeg å bli utrolig redd og tok den aldri.Jeg fikk mareritter og ble mørkeredd.. Jeg husker også en hendelse der jeg var rundt 8-10 år gammel..En gutt i klassen prøvde å presse meg til å ha sex..han fortalte at alle de andre jentene i klassen hadde gjordt dette...jeg husker hver detalj i rommet...men husker ikke hva som skjedde, men føler meg ekkel og rar når jeg tenker tilbake...kan noe ha skjedd eller er det bare jeg som føler meg grusom av ingen grunn?? Kan det være noe som forklarer hvorfor jeg ikke tør å være nær noen...hvorfor jeg alltid skyver gutter unna når de kommer for nært?? Vil jeg noen gang kunne fungere i et forhold?? flipper jeg ut uten noen grunn?? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/216377-frykt-for-n%C3%A6rhetbarndomsminner/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest heifaderullan Skrevet 1. februar 2006 Del Skrevet 1. februar 2006 Historien din er ganske lik min.. jeg husker en episode med en jevnaldrende gutt som tvang meg til å være med på "samleie". var vel kanskje 8-9 år.. husker og en annen episode der en voksen man befølte meg nokså intimt.. da var jeg vel en elleve år gammel. Spørsmålet jeg stiller meg er om dette var nok til at jeg nå har problemer med å fungere seksuellt.. har det skjedd noe mer som jeg ikke kan huske?? beklager at jeg ikke har noe svar.. kanskje vi ikke husker, fordi vi ikke er klare?? hvem vet?? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/216377-frykt-for-n%C3%A6rhetbarndomsminner/#findComment-1597776 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.