Gå til innhold

gallestein og alternativ behandling

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest kanskje verdt et forsøk?

Jeg vet om ei som fikk hjelp med healing. I allefall mener hun det var redningen. Hun var satt opp for operasjon da hun kontaktet healer og ble fjernhealet. Da hun kom til kontroll før operasjonen, var stenene borte. Hun hadde hatt vondt noen dager etter healing, men ble deretter bra igjen :)

Jeg vet om ei som fikk hjelp med healing. I allefall mener hun det var redningen. Hun var satt opp for operasjon da hun kontaktet healer og ble fjernhealet. Da hun kom til kontroll før operasjonen, var stenene borte. Hun hadde hatt vondt noen dager etter healing, men ble deretter bra igjen :)

Tusen takk for svar :) Ringte hun en healer da bare eller?

Gjest Har prøvd også

Tror ikke det hjelper så mye. Har selv blitt operert for gallesten ved hjelp av kikkhullsmetoden.

Steinen som er ganske hard og minner om hard sukkerbit/stearin når du skjærer i den. Så healing i seg selv tror jeg ikke noe på.

Har hørt at eplecidersyre-kur kan ha en positiv effekt hvis steinen ikke er så stor.

Tror ikke det hjelper så mye. Har selv blitt operert for gallesten ved hjelp av kikkhullsmetoden.

Steinen som er ganske hard og minner om hard sukkerbit/stearin når du skjærer i den. Så healing i seg selv tror jeg ikke noe på.

Har hørt at eplecidersyre-kur kan ha en positiv effekt hvis steinen ikke er så stor.

Hadde du gått lenge da før det ble operasjon?

Annonse

Gjest Har prøvd også

Hadde du gått lenge da før det ble operasjon?

Etter at det ble konstatert gallesten ventet jeg ca 2 mnd før jeg ble operert på dagkirugisk klinikk på Ullevål.

Det var liksom kø og vi lå i våre sykesenger til det ble vår tur. Selve operasjonen var unnagjort på ca 1,5 timer og reiste hjem ca 2 timer senere.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...