Gå til innhold

Spørsmål om "styrtfødsel"


Velouria

Anbefalte innlegg

Nå ble jeg abre litt nysgjerrig og det er mulig jeg blander deg med en annen. Ikke svar hvis du ikke vil. Men er det ikke du som bor sammen med far til barna, men forhodlet deres er over?

Det stemmer, men etter mye om og menn ble vi sammen igjen for en god stund siden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det stemmer, men etter mye om og menn ble vi sammen igjen for en god stund siden.

Da husker jeg jammen godt. Så koselig, da. Det var hyggelig. Og nå drømmer du om nr. 3. Jeg er selv nr. 4 som er kjærlighetsbarnet som kom til etter et brudd og en gjenforening :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ikke signert

Det stemmer, men etter mye om og menn ble vi sammen igjen for en god stund siden.

'Det eneste som er slitsomt med å være så gode venner er at alle forventer at vi skal bli kjærester igjen. Familie og venner maser konstant om det, men vi er sikre i vår sak at vi passer best som venner'.

Jaja, dere ser nå selv..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

'Det eneste som er slitsomt med å være så gode venner er at alle forventer at vi skal bli kjærester igjen. Familie og venner maser konstant om det, men vi er sikre i vår sak at vi passer best som venner'.

Jaja, dere ser nå selv..

Du må ha et jævlig kjedelig liv som sitter å husker på eller søker etter hva andre har skrevet?

Hva er poenget ditt egentlig?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da husker jeg jammen godt. Så koselig, da. Det var hyggelig. Og nå drømmer du om nr. 3. Jeg er selv nr. 4 som er kjærlighetsbarnet som kom til etter et brudd og en gjenforening :-)

Jeg hadde egentlig bestemt at jeg ikke ville ha flere barn, siden jeg ville at alle barna skulle ha samme far. Men nå er jo muligheten for flere barn en helt annen siden vi er sammen igjen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest heller ikke signert

Du må ha et jævlig kjedelig liv som sitter å husker på eller søker etter hva andre har skrevet?

Hva er poenget ditt egentlig?

Kanskje "ikke signert" egentlig kjenner deg og dine.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kanskje "ikke signert" egentlig kjenner deg og dine.

Well, det er jo greit, men jeg ser ikke helt poenget. Om mennesket kjenner meg, så kan vi godt ta dette over tlf ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde egentlig bestemt at jeg ikke ville ha flere barn, siden jeg ville at alle barna skulle ha samme far. Men nå er jo muligheten for flere barn en helt annen siden vi er sammen igjen :)

Ja, det hørtes jo helt nydelig perfekt ut, spør du meg :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...