Gjest strektegning Skrevet 10. februar 2006 Del Skrevet 10. februar 2006 Jeg skrev et lite innlegg i går. Om det å lage streker på hendene, altså selvskading. Jeg så igjennom innlegget, rettet på skrivefeilene, og sendte det. Det ble vist i forumet her en liten stund, men så ble det vekk. Helt vekk. Forsvunnet, rett og slett. Det jeg nå lurer på, er om det ble tatt vekk av noen som ser over at ikke innleggene er for støtende. Noen må ha fjernet det, for det lå bare her i noen minutter. Men jeg skulle virkelig likt å visst om det ble fjernet fordi man ikke bør skrive slike innlegg av hensyn til andre. Ikke vet jeg. Kanskje det har noe med smitteeffekt å gjøre. Men hvis det er noen av dere som kan hjelpe meg med å forstå hvorfor det ble fjernet, så er jeg veldig interessert i å høre grunnen. Jeg vil jo ikke skrive ting her som ikke sømmer seg, hvis det var grunnen til at det ble fjernet.Innlegget mitt het "En liten strek". Jeg ser at andre her har tatt opp dette temaet her også. Jeg vil bare nevne det at jeg IKKE skader meg selv for at andre skal synes synd på meg, eller bli provoserte eller noe i den duren. Jeg gjør det KUN for at det er en midlertidig løsning som tar vekk de forferdelige tankene jeg sliter med til tider.Jeg vil heller ikke at andre skal tro at det er en løsning som kan fungere for dem, men den dagen jeg valgte å skrive om følelsene mine angående selvskading, var det en løsning som resulterte i at jeg kun tenkte på å skade meg, men jeg gjorde det IKKE. Skrivingen hjalp faktisk. Jeg fikk utløp for mine fœle tanker på en annen måte.Og det var fint, for her sitter jeg kun igjen med noen spørsmål om hvorfor innlegget mit forsvant, og ikke arr på hendene. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/218026-hvorfor-forsvant-det/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
bugge -jenta Skrevet 11. februar 2006 Del Skrevet 11. februar 2006 Hei! Jeg fikk ikke lest innlegget ditt før det forsvant, men jeg tror det er bare slikt som av og til skjer. (Godt svar....)Hvis du lurer på om innlegget ditt er "støtende", kan du sjekke hos Webmaster. Hvis noen ønsker en tråd bort, skriver man til forumet Webmaster. Finner ikke noe der om ditt innlegg som jeg kan se, og det høres ikke ut som om det er tilfellet med ditt innlegg. Det er relativt stor takhøyde her inne. Det var jo synd for deg som har gitt av deg selv i et innlegg for ikke å få noe tilbake. Håper du ikke følte deg altfor tom. Det finnes så uendelige mange måter å døyve smerten på. Jeg forstår trangen din. Selv overspiser jeg for å prøve å flytte på det vonde, men det hjelper ærlig talt svært dårlig.Problemet mit var mye verre før, så det har blitt bedre med årene og terapi. Likevel er suget så sterkt noen ganger at en ikke kan forstå det den som ikke har opplevd det. Vi får så godt vi kan lete etter sunnere måter å takle ting på, og gå videre når det nå engang har skjedd. Gjort er gjort. Da gjelder det å legge en slagplan for hva annet en kan gjøre i en annen liknende situasjon. Nå får jeg krype til køys. vennlig hilsen 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/218026-hvorfor-forsvant-det/#findComment-1612386 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Moderator Skrevet 11. februar 2006 Del Skrevet 11. februar 2006 Innlegget ble slettet av redaksjonen fordi det omtalte selvskading på en "forherligende måte", samt at innlegget ikke ga uttrykk for noe ønske om hjelp til å stoppe selvskadingen. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/218026-hvorfor-forsvant-det/#findComment-1612747 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.