depresjon Skrevet 10. februar 2006 Del Skrevet 10. februar 2006 Jeg er sliten hei, jeg er en gutt på 18 år og i flere år nå så har jeg hatt det vanskelig i hjemmet. jeg har altid tenkt at vis jeg bare kunne få en kjæreste så ville ting bli bedre og jeg kunne klart og oppføre meg bedre. Men alle jenter som jeg har vært forelsket i har sagt nei til meg:(. nå er det en jente som er naboen min som jeg egentlig ikke har kjent så godt selvom vi har vært naboer i flere år, men for et halvt år siden så havna vi i samme klasse på videregående skole, og vær gang jeg er sammen med henne så smelter jeg helt bort. vi er venner nå heldigvis, men jeg vet at vi aldri kan bli sammen:(. det har hun sakt. det er en liten stund siden nå men jeg kommer ikke over henne:(. vær gang jeg ser henne så blir jeg lei meg for at det aldri kan bli noe mer, og når hun morer seg med andre gutter så blir jeg nedfor , men jeg kan jo ikke nekte henne og ha det gøy for min skyld. Men jeg er så sliten av og altid bli sakt nei til + at familien min har det vanskelig nå, pengeproblemer, krangling, osv. Men jeg har aldri hatt noen kjæreste og jeg føler meg så alene og lite lik av jenter . vær så snill hjelp meg 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/218056-jeg-er-sliten/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
ananja Skrevet 10. februar 2006 Del Skrevet 10. februar 2006 Hei. Forstår at du ikke har det så greit.. Men du har hele livet foran deg, og jeg er sikker på at du kan komme over denne kneiken og gå bedre tider i møte! Jeg er ikke så sikker på at alt vil løse seg bare du får en kjæreste; en depresjon stikker nok dessverre litt dypere enn som så. Ut fra det du forteller om familiesituasjon og at du tydelig er sliten og nedstemt, så tenker jeg at du burde søke hjelp. Det er lurt å ta tak i slikt så tidlig som mulig og ikke ta sjansen på at det vil gå over av seg selv. Depresjon er ikke til å spøke med. Du kan i det minste prøve det, og se om det kan være fruktbart? Det du gjør, er å be fastlegen om henvisning til psykolog pga depresjon. En dagligdags affære for en lege. Det er alltid tungt når en forelskelse ikke er gjensidig.. Men du høres ut som en sympatisk fyr, og jeg er sikker på at det venter en søt jente på deg der ute et sted:) 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/218056-jeg-er-sliten/#findComment-1612314 Del på andre sider Flere delingsvalg…
ananja Skrevet 10. februar 2006 Del Skrevet 10. februar 2006 Hei. Forstår at du ikke har det så greit.. Men du har hele livet foran deg, og jeg er sikker på at du kan komme over denne kneiken og gå bedre tider i møte! Jeg er ikke så sikker på at alt vil løse seg bare du får en kjæreste; en depresjon stikker nok dessverre litt dypere enn som så. Ut fra det du forteller om familiesituasjon og at du tydelig er sliten og nedstemt, så tenker jeg at du burde søke hjelp. Det er lurt å ta tak i slikt så tidlig som mulig og ikke ta sjansen på at det vil gå over av seg selv. Depresjon er ikke til å spøke med. Du kan i det minste prøve det, og se om det kan være fruktbart? Det du gjør, er å be fastlegen om henvisning til psykolog pga depresjon. En dagligdags affære for en lege. Det er alltid tungt når en forelskelse ikke er gjensidig.. Men du høres ut som en sympatisk fyr, og jeg er sikker på at det venter en søt jente på deg der ute et sted:) Ps. Det går også an å snakke med helsesøster e.l. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/218056-jeg-er-sliten/#findComment-1612315 Del på andre sider Flere delingsvalg…
depresjon Skrevet 11. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 11. februar 2006 Hei. Forstår at du ikke har det så greit.. Men du har hele livet foran deg, og jeg er sikker på at du kan komme over denne kneiken og gå bedre tider i møte! Jeg er ikke så sikker på at alt vil løse seg bare du får en kjæreste; en depresjon stikker nok dessverre litt dypere enn som så. Ut fra det du forteller om familiesituasjon og at du tydelig er sliten og nedstemt, så tenker jeg at du burde søke hjelp. Det er lurt å ta tak i slikt så tidlig som mulig og ikke ta sjansen på at det vil gå over av seg selv. Depresjon er ikke til å spøke med. Du kan i det minste prøve det, og se om det kan være fruktbart? Det du gjør, er å be fastlegen om henvisning til psykolog pga depresjon. En dagligdags affære for en lege. Det er alltid tungt når en forelskelse ikke er gjensidig.. Men du høres ut som en sympatisk fyr, og jeg er sikker på at det venter en søt jente på deg der ute et sted:) takk for det:). jeg håper virkelig at ting ordner seg etterhvert,men jeg trur ikke at og prate med en psykolog vil hjelpe for meg nå, kan godt hende jeg tar feil med jeg føler bare at det blir feil for meg. Det er heler ikke sikkert at jeg ville bli tip top vis jeg fikk en kjæreste men jeg vet at jeg ville bli i så mye bedre humør og et ville hjulpet enormt:)det føler jeg på meg. Jeg prøver og trene en del sammen med noen venner så mye jeg kan, etter treninger så føler jeg meg altid litt letere, men jeg klarer lisom ikke og holde på de gode følelsene fordi det er så masse som drar meg ned igjen:(, og det blir slitsomt, men jeg prøver og jeg kommer ikke til og gi opp 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/218056-jeg-er-sliten/#findComment-1612384 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.