Gå til innhold

NHD - om overdose av benzodiazepin.

Anbefalte innlegg

Hei

Vet ikke om du husker det NHD men jeg skrev et innlegg for mange måneder siden om merkelig reaksjon på SSRI og alkohol.

Og voldtekt i den forbindelse.

For å gjøre lang historie kort.

5 alkoholenheter på 5-6 timer.

84 kg. Plutselig kollaps på få sekunder, total svikt i alle muskler/avskjæring av motoriske ferdigheter. Sovner inn på sekunder.

Fikk utenforsegselv-opplevelse under søvnen. +

Black out. og hukommelsestap noen timer etterpå. Dvs jeg var ute av stand til å redegjøre for hva som hadde skjedd før jeg sovnet.

Du trodde på benzodiazepiner. Virker som om det stemmer.

Jeg har løst gåten i mitt eget hode tror på midazolam.

Spørsmålet er om en black out med ssri og alkohol ville gidd små pupiller.Som jeg fikk. Eller om en ville fått store pupiller av ssri og alkohol. ?

Går ut i fra at du har sett folk som har klikket av ssri og alkohol og vet hvordan de ser ut i øynene.. Jeg såg dopet ut.

Litt greitt å være helt skråsikker før jeg skjemmer meg ut i rettsalen.

Etterpå respirasjonsdepresjon, angst og akutt selvmordsbehov.

Fyren var av utenlandsk herkomst og medisiner.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/218099-nhd-om-overdose-av-benzodiazepin/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest nyskjerrig8

Var det så at du hadde inntatt store mengder diazepam sammen med ssri og alkohol?? Hvor mye av hver??

Hva slag benzo og hva slag ssri?

Jeg er livredd for alkohol og ssri, så hadde vært fint med et svar. Bruker litt diaz også.

Er sånn sett redd blodtrykksfall. Men aldri vært noe problem med diaz og alkohol. Riktignok i små menger av begge.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...