Gjest Amoline Skrevet 13. februar 2006 Skrevet 13. februar 2006 Er det noen som vet hvor mye det 18 ukers dagavdelingsbehandlingen koster på Ullevål universitetsykehus? Eller er det en del av det offentlige tilbudet? 0 Siter
goggen81 Skrevet 13. februar 2006 Skrevet 13. februar 2006 Så vidt jeg vet så er dette en del av det offentlige opplegget. Er det noen andre som har gjennomført dette opplegget som kan si noe om det? Er interessert i det selv. 0 Siter
Gjest kjør på Skrevet 14. februar 2006 Skrevet 14. februar 2006 Slike dagavdelings opphold (dagavdelingens nettverk) er helt gratis. Du får til og med betalt reiseutgifter. Det får vi her iallefall i den kommunen jeg bor. 0 Siter
Gemini Skrevet 14. februar 2006 Skrevet 14. februar 2006 Så vidt jeg vet så er dette en del av det offentlige opplegget. Er det noen andre som har gjennomført dette opplegget som kan si noe om det? Er interessert i det selv. En tidligere bruker av DOL og dette forumet var veldig fornøyd med Ullevåls dagavdelings-tilbud, såvidt jeg kan huske. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.