Gå til innhold

Legger man på seg, selv om man spiser det samme, på zyprexa?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest klientinnen

vet ikke helt om jeg forsto spørsmålet ditt men

jeg la iallefall på meg 10 kilo av Zyprexa. Spiser det samme nå, og har gått ned igjen. Men ikke alle kiloene som jeg gikk opp.

Men det kan jo ha andre årsaker som feks at kroppen min har endret seg. Jeg er iallefall innenfor normal BMI med eller uten de 10 kiloene

det gjorde ihvertfall jeg.

overlegen på sykehuset i trondheim fortalte at det skjedde noe i hjernen som forandret stoffskiftet.

Videre sa han at når man sluttet på zyprexa, så tok det en stund før det normaliserte seg igjen.

Hvis du leser medisindelen av forumet på Schizophrenia.com ,

så nevner majoriteten vektøkning som den hyppigste bivirkningen ved bruk av zyprexa.

vet ikke helt om jeg forsto spørsmålet ditt men

jeg la iallefall på meg 10 kilo av Zyprexa. Spiser det samme nå, og har gått ned igjen. Men ikke alle kiloene som jeg gikk opp.

Men det kan jo ha andre årsaker som feks at kroppen min har endret seg. Jeg er iallefall innenfor normal BMI med eller uten de 10 kiloene

Ok, så man legger altså på seg uansett. Pokker. Jeg prøver å skjerpe meg, men legger alikevel på meg. Har gått på zyprexa i over tre år nå. Vil ikke bli større, har bmi på 33.

Ok, så man legger altså på seg uansett. Pokker. Jeg prøver å skjerpe meg, men legger alikevel på meg. Har gått på zyprexa i over tre år nå. Vil ikke bli større, har bmi på 33.

hvorfor bytter du ikke medisin?

Zyprexa er jo etterhvert blitt kjent som den store ondingen i mylderet av antipsykotika. Det finnes mange andre - seroquel, risperdal osv.

Jeg ble fryktelig deprimert etter noen måneders bruk av zyprexa

Gjest margretee

hvorfor bytter du ikke medisin?

Zyprexa er jo etterhvert blitt kjent som den store ondingen i mylderet av antipsykotika. Det finnes mange andre - seroquel, risperdal osv.

Jeg ble fryktelig deprimert etter noen måneders bruk av zyprexa

seroquel er like ille som zyprexa.

Annonse

Gjest klientinnen

men hvis du begynner å trene så kan du nok holde det i sjakk

går på andre medisiner som gjør at jeg går opp i vekt, men trener og går derfor ikke mere opp i vekt

men hvis du begynner å trene så kan du nok holde det i sjakk

går på andre medisiner som gjør at jeg går opp i vekt, men trener og går derfor ikke mere opp i vekt

Du burde bytte antipsykotium hvis du synes at vektøkning er et problem. Alternativet du kan prøve er Zeldox. Du øker ikke i vekt av Zeldox. I ditt tilfelle tror jeg at du vil gå ned i vekt ved bruk av Zeldox(Ziprasidon)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...