Gjest alzheimer light? Skrevet 14. februar 2006 Skrevet 14. februar 2006 Startet med abilify 10 mg for ei uke siden. Har vært glemsk og utafor sånn i korte perioder før, men nå er jeg blitt ekstra ille. Greier ikke lese, skjønner ikke hva teksten vil si meg. Forsøker å lese litt "her inne" men konsentrasjonen og hva det nå er, er helt borte. Den fungerer i korte stunder da, sånn som nå, men så er det som om noe blokkerer helt hjernen. Dissosierer veldig i perioder, men nå føler jeg meg helt "tullete." De rundt meg kommenterer også at jeg er helt håpløs glemsk/utafor. Kan medisinen forverre dissosiasjon (eller er det begynnende alzheimer? og, hvis dette forverres pga medisinen, vil dette bli bedre? Har også problemer med hukommelsen oppe i alt dette, husker ikke tid, hendelser, hva jeg har gjort, alt er en tåke liksom. Prøver å late som om jeg husker da så andre ikke skal tro jeg er helt gal ;( 0 Siter
Gjest sikkert nok... Skrevet 14. februar 2006 Skrevet 14. februar 2006 Kan være bivirkninger av medisinene,du kan ha dem opp til tre uker fra du begynte. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.