Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Trenger gode råd om hvordan jeg kan gå fram /hvor jeg kan få hjelp til seriøs helhetlig behandling med bakgrunn i følgende sykehistorie:Var ca 6 år da jeg tok mandlene: etter dette har jeg vært svært mye syk. Startet med gjentatte sykehusinnleggelser med mistanke om blindtarmbetennelse. Så ga dette seg og jeg fikk revmatisme/leddgikt. Så fikk jeg Irritabel Tarm, ble allergisk for midd, for melk, for div. matvarer. Så fikk jeg hormonforstyrrelser(polycystisk ovariesyndrom). Jeg er helt sikker på at alt dette henger sammen, men vet ikke hva som er høne og egg her...Leger som følger meg opp for diverse tilstander ser på den og bare den og nekter å diskutere annet enn rene medisinske tiltak som kortison, tapping av leddveske,cellegift, hormonpreparat osv.osv. Jeg er bare 20 år - og begynner å bli ganske oppgitt og engstelig på mine egne vegne...Hva blir det neste hvis jeg ikke får hjelp til å bedre det underliggende og komme noenlunde i balanse igjen?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/218529-hva-blir-det-neste/
Del på andre sider

• 2 uker senere...

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...