Gå til innhold

Det kommer en dag

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Nå må jeg bare komme meg i seng. Ellers er det ikke mye håp for morgendagen:-S Snakke med meg selv er jeg visst også begynt med..ikke noe godt tegn...Akk ja.

Hei!

Håper dagen din i dag har vært bedre. Og det med å snakke med seg selv trenger ikke udelt å være negativt, det spørs nettopp på hva du sier. Og nå snakket du deg positivt opp i går. "Det må bli bedre".

Fortsett med å si oppmuntrende og positive ting om livet, deg selv og alt du ellers kommer på. Det er lett å dra seg mned med negative tanker og ord, så det redskapet kan snues på hodet.

Vh

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/218584-det-kommer-en-dag/#findComment-1619128
Del på andre sider

Gjest MinimizeMe

Hei!

Håper dagen din i dag har vært bedre. Og det med å snakke med seg selv trenger ikke udelt å være negativt, det spørs nettopp på hva du sier. Og nå snakket du deg positivt opp i går. "Det må bli bedre".

Fortsett med å si oppmuntrende og positive ting om livet, deg selv og alt du ellers kommer på. Det er lett å dra seg mned med negative tanker og ord, så det redskapet kan snues på hodet.

Vh

Takk, veldig sant det du sier der!

Som Einstein også sa: Det behøves en helt ny tankemåte for å løse de problemene den gamle tankemåten førte med seg.

Positive tanker kan gjøre mer enn du tror.

Jeg har faktisk hatt en bedre dag i dag, ja! :) Håper det står bra til med deg også.

vennlig hilsen

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/218584-det-kommer-en-dag/#findComment-1619497
Del på andre sider

Som Einstein også sa: Det behøves en helt ny tankemåte for å løse de problemene den gamle tankemåten førte med seg.

Jeg har faktisk hatt en bedre dag i dag, ja! :) Håper det står bra til med deg også.

vennlig hilsen

Selvoppfyllende profetier..det er noe i det =)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/218584-det-kommer-en-dag/#findComment-1619527
Del på andre sider

vennlig hilsen

Jeg har hatt langt verre dager jeg også. Og i det siste har jeg hatt influensa/virus noen uker og synes det er godt å merke at den slipper litt taket.

Tre ting å være glad for i dag.

1. Gutten min er bedre av influensaen og er i god form, koser seg med livet og har det såre bra.

2.Jeg har gått ned nesten fem (nødvendige for meg ) kilo siden jul.

På stuebordet står det en nydelig bukett med hvite tulipaner fra mann og barn siden morsdagen.

Og nå skal jeg ha meg en kopp kaffe:o)

Alltid et eller annet å glede seg over.

Håp om en god dag til sendes over til deg fra

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/218584-det-kommer-en-dag/#findComment-1620233
Del på andre sider

Annonse

Gjest MinimizeMe

Jeg har hatt langt verre dager jeg også. Og i det siste har jeg hatt influensa/virus noen uker og synes det er godt å merke at den slipper litt taket.

Tre ting å være glad for i dag.

1. Gutten min er bedre av influensaen og er i god form, koser seg med livet og har det såre bra.

2.Jeg har gått ned nesten fem (nødvendige for meg ) kilo siden jul.

På stuebordet står det en nydelig bukett med hvite tulipaner fra mann og barn siden morsdagen.

Og nå skal jeg ha meg en kopp kaffe:o)

Alltid et eller annet å glede seg over.

Håp om en god dag til sendes over til deg fra

Hei igjen, bugge:)

Godt at du er på bedringens vei nå iallefall. Virus og bassilusker liker vi ikke:)

Så fint at du kan glede deg over småting i hverdagen. Du er heldig som er mor, må jeg si! Det må være stort..Jeg er så heldig å være tante til et par superherlige småttiser, jeg da. Og de får alltid fram smilet hos meg, uansett hvor langt nede jeg er:)

Jeg hadde trengt dem her i dag...

Men skal vel klare å diske opp med 3 positive jeg også:

1.Kom meg på skolen, hadde interessante forelesninger

2.Brev i posten, jippi!

3. Hmmm. Snart er det helg..og snart er det vår..

Stor klem til deg fra

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/218584-det-kommer-en-dag/#findComment-1621120
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...