Gå til innhold

hei jenter:)))


Gjest mirakel*2?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

  • Svar 42
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • jubalong70

    3

  • Triad

    3

  • rudolfine

    2

  • emk23

    2

Mest aktive i denne tråden

Gjest mirakel*2?

gratulerer jeg så tråden din tidligere. selv er jeg 13uker.

lykke til

:) Tusen takk. Heldig du som har kommet over den magiske 12 ukers grensen;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:) Tusen takk. Heldig du som har kommet over den magiske 12 ukers grensen;)

tja jeg er vel egentlig det,men jeg har hatt mange sa før 12 uke. og født en i mellom mellom. nå er jeg redd for ma.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest mirakel*2?

tja jeg er vel egentlig det,men jeg har hatt mange sa før 12 uke. og født en i mellom mellom. nå er jeg redd for ma.

jeg kjenner en som hadde 3 sa. Deretter fødte hun to barn rett etter hverandre.

Noe er det å bekymre seg for hele tiden dessverre. En dag begynner du å kjenne spark og så plutselig kjenner du ikke mer for en stund. Var mange ganger redd i mitt forrige svangerskap

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg kjenner en som hadde 3 sa. Deretter fødte hun to barn rett etter hverandre.

Noe er det å bekymre seg for hele tiden dessverre. En dag begynner du å kjenne spark og så plutselig kjenner du ikke mer for en stund. Var mange ganger redd i mitt forrige svangerskap

ja man er vel kansje redd uansett hvor langt man kommer i svangerskapet. og etter også for den saks skyld. får ta det som det kommer vettu...

lykke til uansett håper alt går bra med deg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest mirakel*2?

ja man er vel kansje redd uansett hvor langt man kommer i svangerskapet. og etter også for den saks skyld. får ta det som det kommer vettu...

lykke til uansett håper alt går bra med deg

du og må ha lykke til. Henger meg på Åsemor sitt svar. Det må da være mulig at du skal få komme inn til oftere ul-kontroller. Jeg ville ha prøvd det

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:)))))) *nikker ivrig*

takk takk

Har jo fulgt litt med på deg siden jeg selv prøvde og ble gravid. Det er så utrolig koselig at det har klaffet! Hvor mange pp hadde dere til slutt, og når har du termin?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest mirakel*2?

Har jo fulgt litt med på deg siden jeg selv prøvde og ble gravid. Det er så utrolig koselig at det har klaffet! Hvor mange pp hadde dere til slutt, og når har du termin?

6 pp, men det føltes som en evighet. Spesielt siden det var mange som sa hei og hadet igjen inne på "vil bli gravid"

Termin rundt månedsskiftet oktober/november:)

ååå, jeg er så glad! Håper bare det går bra og at jeg ikke blir en del av "statistikken"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest mirakel*2?

Så bra, gratulerer!

Selv er jeg i dag 11 uker....

Lykke til videre!

Tusen takk for det:)

Lykke til du også! Vi preikes vel mer regner jeg med:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grattis!!!!

Vi kommer vel til å følge hverandre ganske bra tror jeg. Jeg er 6+4 idag og antar at termin er primo oktober for min del.

Gleder meg til å kunne slippe jubelen løs ved første 12 uker.......

Har du barn fra før?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest mirakel*2

Grattis!!!!

Vi kommer vel til å følge hverandre ganske bra tror jeg. Jeg er 6+4 idag og antar at termin er primo oktober for min del.

Gleder meg til å kunne slippe jubelen løs ved første 12 uker.......

Har du barn fra før?

Takk takk:)

Jeg får termin i månedsskiftet obtober/november. Artig å ha noen å følge.

Jeg har en sønn på 3 år fra før. Du da? Har du barn?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 pp, men det føltes som en evighet. Spesielt siden det var mange som sa hei og hadet igjen inne på "vil bli gravid"

Termin rundt månedsskiftet oktober/november:)

ååå, jeg er så glad! Håper bare det går bra og at jeg ikke blir en del av "statistikken"

Jeg håper også at det blir ett flott og vellykket svangerskap.

Jeg hadde termin 28 oktober med lillebror! Men han kom den 9 oktober. Tenk, nå er han snart 4,5 mnd gammel. Tiden går så fort!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest mirakel*2

Jeg håper også at det blir ett flott og vellykket svangerskap.

Jeg hadde termin 28 oktober med lillebror! Men han kom den 9 oktober. Tenk, nå er han snart 4,5 mnd gammel. Tiden går så fort!

ja, tiden raser avgårde. Om noen raske år så savner vi tilbake til denne tiden:) Vi må bare nyte det i fulle drag nå, selv om det til tider kan være slitsomt å være småbarnsmor.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...