Gå til innhold

hei jenter:)))


Gjest mirakel*2?

Anbefalte innlegg

Gjest mirakel*2

Hører ikke til på gravideforumet, men er ofte innom likevel, for det er så koselig her!:-)

Gratulerer så masse!

Tusen takk:)

Javisst er det koselig her. Vært innom her med jevne mellomrom og drømt meg vekk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 42
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • jubalong70

    3

  • Triad

    3

  • kizmiaz

    2

  • emk23

    2

Mest aktive i denne tråden

Tusen takk:)

Javisst er det koselig her. Vært innom her med jevne mellomrom og drømt meg vekk

*Drømme*

Ja, jeg blir selv aldri ferdig med tanken om å være gravid, har elsket det alle tre gangene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest mirakel*2

*Drømme*

Ja, jeg blir selv aldri ferdig med tanken om å være gravid, har elsket det alle tre gangene.

vi har alltid sagt at vi skal ha 2 unger. Det blir litt vemodig at dette kanskje blir siste gang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk takk:)

Jeg får termin i månedsskiftet obtober/november. Artig å ha noen å følge.

Jeg har en sønn på 3 år fra før. Du da? Har du barn?

Jeg har en datter på 8 1/2 måned så mine blir forholdsvis tette kan man si :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest mirakel*2

Å så koselig.

Gratulerer.

Da kom du like etter meg så da kan vi fremdeles snakke sammmen i dette forumet.

Tusen takk:)

Artig at vi kommer til å følge hverandre nesten hele svangerskapet

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

ENDELIG!

GRATULERER SÅ MASSE MIRAKEL*2 visste nok at ikke det ville ta lange tiden før du fulgte etter ;-) Når regner nettet ut terminen din?

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest mirakel*2

ENDELIG!

GRATULERER SÅ MASSE MIRAKEL*2 visste nok at ikke det ville ta lange tiden før du fulgte etter ;-) Når regner nettet ut terminen din?

Klem

takk takk:)) Kunne jo ikke la dere vandre avgårde uten meg:)

31. oktober. Du da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest propell1

Å så hyggelig å få deg inn her!!! Jeg har fått gode svar av deg tidligere og virkelig håpet at det skulle klaffe for dere snart! :o) Nå ble jeg glad, gleder meg til å høre mer om svangerskapet og kanskje få flere gode svar utover våren.

Stor klem fra meg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest mirakel*2

Å så hyggelig å få deg inn her!!! Jeg har fått gode svar av deg tidligere og virkelig håpet at det skulle klaffe for dere snart! :o) Nå ble jeg glad, gleder meg til å høre mer om svangerskapet og kanskje få flere gode svar utover våren.

Stor klem fra meg!

Tusen takk:))

Dere kunne jo selvfølgelig ikke stikke av fra meg uten at jeg kom etter:)

Det blir nok mye å snakke om i månedene framover

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest mirakel*2

Gjør nok det! :-)

Psst!likte så godt nicket ditt....

takk for det. Er så heldig å allerede ha ett mirakel og nå skal jeg få ett til:) Så jeg fjernet spørsmålstegnet bak:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

takk takk:)) Kunne jo ikke la dere vandre avgårde uten meg:)

31. oktober. Du da?

Hehe nei selvsag ikke, urettferdig å bare sitte på sidelinjen :-)

31.10....Selveste Halloween asså!!

Selv fikk jeg beskjed om at 06.10. skulle bli den store dagen!

Hyggelig å ha flere her inne som er så tett så man kan sammenligne litt, er jo facinerende hvor ulikt det faktisk kan være...

For å ta 1 spm med en gang, har du hatt noe brun utflod? Jeg begynte å få litt brun utflod i uke 7 og det har egentlig vært litt hele denne uken (starter uke 8 i morgen). Legen i går sa at blod aldri er bra men at det ikke er noe man kan gjøre med det og at alt så veldig bra ut i livmor og med "lille oliven" så langt hvertfall... Har jo lest og hørt om flere som har hatt brun utflod hvor det har gått bra, men jeg liker det ikke..

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest mirakel*2

Hehe nei selvsag ikke, urettferdig å bare sitte på sidelinjen :-)

31.10....Selveste Halloween asså!!

Selv fikk jeg beskjed om at 06.10. skulle bli den store dagen!

Hyggelig å ha flere her inne som er så tett så man kan sammenligne litt, er jo facinerende hvor ulikt det faktisk kan være...

For å ta 1 spm med en gang, har du hatt noe brun utflod? Jeg begynte å få litt brun utflod i uke 7 og det har egentlig vært litt hele denne uken (starter uke 8 i morgen). Legen i går sa at blod aldri er bra men at det ikke er noe man kan gjøre med det og at alt så veldig bra ut i livmor og med "lille oliven" så langt hvertfall... Har jo lest og hørt om flere som har hatt brun utflod hvor det har gått bra, men jeg liker det ikke..

Klem

ja, gjett om jeg hadde. Litt blod i begynnelsen og så brunt i mange mange dager. Jeg var livredd

Det er ikke farlig. Det er slimhinnene som er så skjøre. Jeg fikk det pga en gynokologisk undersøkelse. Jeg var vel rundt 8 uker på vei hvis jeg ikke tar helt feil.

Men du kan også få det av å ha sex eller f.eks. av at du har presset på do, slik som skjedde med fuji.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja, gjett om jeg hadde. Litt blod i begynnelsen og så brunt i mange mange dager. Jeg var livredd

Det er ikke farlig. Det er slimhinnene som er så skjøre. Jeg fikk det pga en gynokologisk undersøkelse. Jeg var vel rundt 8 uker på vei hvis jeg ikke tar helt feil.

Men du kan også få det av å ha sex eller f.eks. av at du har presset på do, slik som skjedde med fuji.

Off det er fært å si det men ikke tør jeg å ha sex (hvertfall ikke før de magiske 12 ukene er passert) og nr 2... det står ikke sånn veldig bra til da jeg ikke tør/klarer å presse, vet det høres sykt ut men etter det som skjedde i sommer er det bare blitt sånn :-(

Men at man er skjørere og har lettere for å blø er helt sikkert, blødde ganske mye etter undersøkelsen i går spesielt pga celleprøven. Har jo tatt celleprøve flere ganger tideligere men aldri begynt å blø etterpå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

fuji1365380447

Jeg har vært borte en stund fra DOL - så jeg har ikke sett den gode nyheten før nå!

Gratulerer så mye!!!!!

Nå kan du kose deg, mirakel*2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...