Gå til innhold

Fortvilet over sønnen

Anbefalte innlegg

Er skikkelig rådvill over hva jeg skal gjøre med sønnen min. Han er hos meg hver onsdag og annenhver helg, og jeg orker det snart ikke mer på grunn av den håpløse oppførselen hans. Alle grenser skal testes hele tiden, og legging tar to timer. I dag ble han så sur over at han ikke fikk ta med seg en eske fra barnehagen at han stakk av i tøfler så jeg måtte løpe etter ham og bringe ham tilbake med makt. Bare et eksempel på utallige i løpet av en ettermiddag. Han er dessuten temmelig frekk, slår og sparker når han ikke får viljen sin, sier aldri takk for noe han får, og gråter flere dager etterpå når det er noe han ikke får. Han er rett og slett en skikkelig drittunge! Det triste er jo at jeg ikke har psyke til å ha ham hos meg når han oppfører seg slik. Det skal legges til at denne oppførselen har kommet i løpet av noen uker fra før jul - da eksen min fikk seg ny kjæreste - og til nå. Hva i alle dager kan jeg gjøre for å få slutt på dette? Er det en periode som går over? Er temmelig fortvilet og rådvill.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/218703-fortvilet-over-s%C3%B8nnen/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest mamma 24-7

Om dette har oppstått etter at pappaen har fått seg ny kjæreste så vil jeg tro det kan være pga dette.

kanskje du burde ta kontakt med en foreldreveileder i kommunen din for å få noen råd der. Helsesøster bør kunne formidle kontakt med en slik.

det er og intressangt hvordan han oppfører seg hos pappaen for tiden, og om han er nok inkludert etter at ny kjæreste er kommet på banen. Kanskje ta noen ord med pappaen?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...