serenity777 Skrevet 15. februar 2006 Skrevet 15. februar 2006 Jeg har endel angst fortiden og vil ikke ha angstanfall når jeg kjører bil. 0 Siter
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 16. februar 2006 Skrevet 16. februar 2006 Ikke første gang du prøver det. Om du etter en prøvedose føler deg helt ok, kan du kjøre neste gang. 0 Siter
fluxing Skrevet 16. februar 2006 Skrevet 16. februar 2006 Ikke første gang du prøver det. Om du etter en prøvedose føler deg helt ok, kan du kjøre neste gang. Kan man lettere bli straffet hvis man er ute for et uhell selv om dosen er lav og man føler seg trygg på å kjøre? 0 Siter
serenity777 Skrevet 16. februar 2006 Forfatter Skrevet 16. februar 2006 Ikke første gang du prøver det. Om du etter en prøvedose føler deg helt ok, kan du kjøre neste gang. Har tatt det mange ganger før, så det skulle ikke gi noe sløvhet. 0 Siter
bugge -jenta Skrevet 16. februar 2006 Skrevet 16. februar 2006 Kan man lettere bli straffet hvis man er ute for et uhell selv om dosen er lav og man føler seg trygg på å kjøre? Det lurer jeg på også. Jeg tror at ved små uhell er det ikke et problem. Jeg har hatt et lite uhell engang. Politiet kom tilfeldigvis, men det var ingen som tok noen tester av meg. Det var slikt et typisk uhell. Og ikke et alvorlig et for noen parter. Og for å være ærlig hadde jeg dårlig tid og stresset for å nå noe, noe som skaper mange ulykker. Smekk på fingrene til meg for det. Men hvis det skulle bli en alvorligere ulykke, med kanskje personskade, tror jeg man kanskje ligger litt tynnere an hvis de kan mene din uaktsomhet skyldes medisiner. Jeg vet ikke om det finnes noe tall på dette. Uansett har man andres liv i sine hender bak rattet, og jeg tror medisinene jeg tar minner meg på dette oftere enn de som aldri tar en paracet. Og jeg har stor respekt for virkninger nye medisiner kan ga på en i begynnelsen. I perioder må man kanskje la bilen stå. 0 Siter
Gjest blue cucumber Skrevet 16. februar 2006 Skrevet 16. februar 2006 når du har forsøkt det noen ganger og vet hvordan du reagerer på det, så er det ikke noe problem å kjøre bil Man lar jo eptileptikere kjøre bil også, og kreftpasienter som går på morfin. Så hvis du ellers er en forsiktig bilist så ser jeg ikke noe problemer med dette. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.