Gå til innhold

Skaffe ID kort og Konto..!

Anbefalte innlegg

Nå skal jeg snart inn på et postkontor som er inne i et kjøpesenter for og skaffe ID kort og konto.

Aldri vært inne på det senteret før.. håper det ikke er "gjømt" lang inne i senteret... eller ja...må være kort vei ut!! *håper*

AAAaaaahhhhhh gruer meg.. !!!

Glad jeg ikke blir alene!!

Håper jeg blir like rolig som sist jeg møtte hun psykiatriske sykepleieren..!

Det gikk jo så bra forje gang jeg pratet med henne, og jeg ble så rolig og ikke no nærvøs..!

Det er jo bare en rask liten tur, ta bilde, skrive under på no papir... maks 10 min, right?!

...håper jeg klarer og stå der og at vi ikke må få de på postkontoret til og komme ut eller no sånt som trekker så jævlig oppmerksomhet og at jeg driter meg ut igjen.... etc.etc.... lala :

Nå går tiden så sakte... pokker !! ;)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/218723-skaffe-id-kort-og-konto/
Del på andre sider

Fortsetter under...

tikk takk tikk takk tikk takk... 22 min til jeg kan gå.. tikk takk tikk takk tikk takk...

Mitt motto i den tiden jeg hadde det som verst:

"GjØr det TIL TROSS FOR angsten!!!"

Dette fikk meg til å innse,hver gang,at dette ikke var noen dans på roser,men trinnvis,hard jobbing MOT angsten. Det var naturlig at angsten var der,men jeg "gjorde det" ALLIKEVEL.

Mitt motto i den tiden jeg hadde det som verst:

"GjØr det TIL TROSS FOR angsten!!!"

Dette fikk meg til å innse,hver gang,at dette ikke var noen dans på roser,men trinnvis,hard jobbing MOT angsten. Det var naturlig at angsten var der,men jeg "gjorde det" ALLIKEVEL.

Takker surferosa, jeg er så enig, men det er ikke lett! :)

Okay, så jeg kom meg ut av huset og jeg klarte og møte til avtalt tid med hun jeg skulle møte :)

Når vi kom til postkontoret så klarte jeg og gå inn på senteret, men jeg klarte ikke og gå inn på postkontoret.. dumt av meg.. jeg ble så redd for og at jeg skulle komme til og kaste opp mens prossessen var igang... Stoppet opp utenfor og gikk ut igjen.. (2 forsøk 2 ganger snudde jeg.. hehe)

Men men.. Jeg klarte og ta bilde, det var STORT synes jeg.. Neste gang skal jeg klare og opprette konto og få ID kort..skal skal SKAAL!!! :)

Takker surferosa, jeg er så enig, men det er ikke lett! :)

Okay, så jeg kom meg ut av huset og jeg klarte og møte til avtalt tid med hun jeg skulle møte :)

Når vi kom til postkontoret så klarte jeg og gå inn på senteret, men jeg klarte ikke og gå inn på postkontoret.. dumt av meg.. jeg ble så redd for og at jeg skulle komme til og kaste opp mens prossessen var igang... Stoppet opp utenfor og gikk ut igjen.. (2 forsøk 2 ganger snudde jeg.. hehe)

Men men.. Jeg klarte og ta bilde, det var STORT synes jeg.. Neste gang skal jeg klare og opprette konto og få ID kort..skal skal SKAAL!!! :)

Hei,Ferri!

Skjønner deg kjempegodt!

Ikke føl deg svak,dum,liten osv.Det er en hard kamp du kjemper nå,og aller tyngst er det i begynnelsen.

Hadde jeg visst tidligere,at det er GJENNOM angsten jeg måtte gå,og at det derfor måtte være så veldig tungt, hadde jeg spart meg mye selvbebreidelser,håpløshet og tanke om at "dette vil aldri gå!"

Derfor,hold ut i det tunge og det vonde,du kommer deg gjennnom du og!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...