Gå til innhold

Hva skal jeg gjøre?

Anbefalte innlegg

Gjest Angstangstangst

brukte fra til oktober Zoloft mot angst og depresjon.Hade da brukt medisinen i 3 år og den hjalp meg tilbake til livet.Så mente legen at jeg var så frisk at det var på tide å slutte med zoloft.Har vært uten den siden november.Og her sitter jeg.Uten noen muligheter for å klare å jobbe,sover dårlig,tør ikke gå ut,gjemmer meg i mitt eget hus.Angsten river meg i stykker.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/218785-hva-skal-jeg-gj%C3%B8re/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kjære deg!

Jeg vet jeg svarer deg veldig enkelt nå, nettopp fordi at jeg synes det er så opplagt. Det høres ut(mellom linjene)som om du selv kunne tenke å begynne på medisinen igjen, og det er det du etter min mening skal gjøre. (Om nødvendig kan folk gå på SSRI hele livet om de har behov for det).

Vil ikke legen din det, finner du en ny lege. Ikke lett, men nødvendig.

Lykke til. Det er ikke så lett å stå på krava og ordne opp når en er langt nede, men du vil få det bedre.

Vennlig hilsen

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...