Gå til innhold

Sukk

Gjest MinimizeMe

Anbefalte innlegg

Gjest MinimizeMe
Skrevet

Nå føles alt så tungt-igjen. Vil det noen gang bli bedre?

Vet jeg burde hatt hjelp-av noe slag, for jeg klarer ikke dette alene. Men "smarte meg" sa nei takk til den hjelpen jeg ble tilbudt. Hadde ikke tro på den uansett, og ikke fortjener jeg noe hjelp. Jeg skulle klare meg selv, og det skulle gå så fint at..

Men, det går ikke så fint

:´(..jeg klarer ikke leve sammen med dette fæle mennesket som er meg stort lenger. Hver morgen står jeg opp med friskt mot og ambisjoner om at i dag skal jeg starte et nytt og bedre liv...Allerede når kvelden kommer, er mislykketheten min slått fast, enda en gang.

Sånn går nå dagene. Lurer på hvor lenge det vil vare. "Ta deg sammen" sier de. Jeg vil så gjerne vise dem at jeg kan..men det er da grenser for hvor mange ganger en orker å forsøke.

En dag vil vel orken ta slutt. Og jeg kommer ikke til å "krype til korset", og erkjenne at jeg kjørte meg selv i grøften. Sånn er ikke jeg. For stolt.. Så det får bare gå som det vil.

Gjest MinimizeMe
Skrevet

Hei igjen!

Er du fortsatt på nettet?

Ja...er nok det..:-/ Natteravn du også?

Skrevet

Ja...er nok det..:-/ Natteravn du også?

Ja,absolutt. Ser du ikke har det så bra i kveld. Tror du at du kanskje starter dagen med for store forventninger til deg selv? Hva er det du må klare for at det skal være en vellykket dag? Og er det ofte slik at du faller ned om kvelden?

Skrevet

Hei igjen!

Er du fortsatt på nettet?

kom over en sang her av elivira nikolaisen som heter Carpenter. blir utgitt album i mars, trur eg. Jeg likte stemningen og nerven i sangen hennes. Også fikk det meg til å tenke på "det indre barnet" som du snakket om" (interessant). Kanskje du vil like den og:-) Bare et lite tips.

Gjest MinimizeMe
Skrevet

Ja,absolutt. Ser du ikke har det så bra i kveld. Tror du at du kanskje starter dagen med for store forventninger til deg selv? Hva er det du må klare for at det skal være en vellykket dag? Og er det ofte slik at du faller ned om kvelden?

Ja...Alt jeg ønsker er å slippe å overspise og kaste opp. Er så sliten av det, og føler meg så ekkel. Var på akkurat samme sted i fjor. Er ikke kommet en bit lenger, jo..Og,jepp, det er om kveldene det er verst. Menmen. Sikkert bedre i morgen:)

Jeg burde slutte å klage så mye. Har små problemer i forhold til mange andre.

God natt, snille du. håper du får ei god helg!

Skrevet

kom over en sang her av elivira nikolaisen som heter Carpenter. blir utgitt album i mars, trur eg. Jeg likte stemningen og nerven i sangen hennes. Også fikk det meg til å tenke på "det indre barnet" som du snakket om" (interessant). Kanskje du vil like den og:-) Bare et lite tips.

Tusen takk for tips. Skal sjekke det ut:o) Går det greit med deg?

Gjest MinimizeMe
Skrevet

Ikke vær så "smart" da! *s*

Ja...*s* Jeg tenker bare så himla raskt noen ganger..*s*

Og vil ikke innrømme at jeg tok feil. Men jeg skal vel klare meg. Start på´an igjen i morgen:-/

Håper du har det bra! Går bra med musikken? ;)

Skrevet

Ja...Alt jeg ønsker er å slippe å overspise og kaste opp. Er så sliten av det, og føler meg så ekkel. Var på akkurat samme sted i fjor. Er ikke kommet en bit lenger, jo..Og,jepp, det er om kveldene det er verst. Menmen. Sikkert bedre i morgen:)

Jeg burde slutte å klage så mye. Har små problemer i forhold til mange andre.

God natt, snille du. håper du får ei god helg!

God natt til deg også.

Jeg drev med overspising/tvangsspising av angst om kvelden i årevis. Vet hvor du er .

Og forstår uten at du trenger si et ord.

Men du er verdifull, og du er _ikke_ ekkel. Det er en følelse, ikke et fakta, kjære deg.

God natt.

Gjest MinimizeMe
Skrevet

God natt til deg også.

Jeg drev med overspising/tvangsspising av angst om kvelden i årevis. Vet hvor du er .

Og forstår uten at du trenger si et ord.

Men du er verdifull, og du er _ikke_ ekkel. Det er en følelse, ikke et fakta, kjære deg.

God natt.

Tusen takk. Unner ingen å oppleve det. Men godt med noen som forstår.

*Klem*

Skrevet

Ja...*s* Jeg tenker bare så himla raskt noen ganger..*s*

Og vil ikke innrømme at jeg tok feil. Men jeg skal vel klare meg. Start på´an igjen i morgen:-/

Håper du har det bra! Går bra med musikken? ;)

Nå gikk det litt fort i svingene da jeg skrev lengre ned her, for dette er din tråd. (det er en ganske fin sang, da, hvis du kommer over den:)

Jeg er veldig flau når jeg er hos psykologen og har lyst til å gjemme meg bort helst. Men det det er en sti gjennom det, og veien er verdt det. Og du og jeg og mange andre er verdt det.

Gjest MinimizeMe
Skrevet

Nå gikk det litt fort i svingene da jeg skrev lengre ned her, for dette er din tråd. (det er en ganske fin sang, da, hvis du kommer over den:)

Jeg er veldig flau når jeg er hos psykologen og har lyst til å gjemme meg bort helst. Men det det er en sti gjennom det, og veien er verdt det. Og du og jeg og mange andre er verdt det.

Ingen fare:) Jeg snapper til meg tips om fine sanger jeg også:)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...