Gå til innhold

veldig kvalm av lamictal?

Anbefalte innlegg

Gjest puke babe;(

blir man veldig kvalm og uvel av lamictal, når man ikke tar den til mat eller spiser rimelig raskt etterpå??? Slik at en bare brekker seg om en ikke rekker spise.

Jeg trodde det var litium som gjorde det, men idag tok jeg bare litium, jeg er tom for lamictal og fikk ikke spist før jobb. Og jeg spiste litt lunsj på jobb kl 12, fordi jeg var sulten og ikke fordi jeg kjente jeg var kvalm og kom til å kaste opp om jeg ikke spiste. Slik det bruker å være.

Hvis det er bare lamictalen som gjør dette, så ønsker jeg å slutte på den og bare bruke litium...

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/218951-veldig-kvalm-av-lamictal/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest puke babe;(

nei, jeg har brukt den i flere år.

det er ikke bare lett kvalme heller. jeg kaster opp bare jeg prøver pusse tennene, og når jeg tar buss må jeg virkelig holde meg og anstrenge meg for ikke å kaste opp, mistet 7 kg på en mnd, før jeg fant ut at det hjalp å spise etter jeg hadde tatt pillene.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...