Gå til innhold

Konsentrasjonsproblemer og skjelving

Anbefalte innlegg

Gjest profile

Har den siste tiden begynnt å slite med konsentrasjon og skjelving. Noe som uroer meg. Føler at jeg sliter mer med å få med meg undervisning og å forstå setninger når jeg leser. Bruker også lenger tid på å finne ord når jeg skal sette sammen setninger og føler ikke at jeg klarer det like "sømløst" som før. Føler ikke jeg liksom klarer å tenke like klart, det gjelder bl.a. det å se ting i perspektiv og foretille meg.

Skjelvingen er mest i hendene, og varierer. Merker at jeg bruker lenger tid å når jeg skriver på tastaturet, enn før, bommer litt på tastene. Muspekeren er også vanskeligere å få dit jeg vil ha den.

Kan dette være Anafranil bivirnkinger? (Kjenner fra før munntørrhet og treg fordøyelse.) Har trappet opp i det siste bruker nå 250mg/døgnet (mot engstelse og tvangslidelse). Vil det i så fall gå over? Bør jeg trappe ned på Anafranil? Har ikke time hos psykiater før om en måned...

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/218986-konsentrasjonsproblemer-og-skjelving/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...