Gjest profile Skrevet 17. februar 2006 Del Skrevet 17. februar 2006 Har den siste tiden begynnt å slite med konsentrasjon og skjelving. Noe som uroer meg. Føler at jeg sliter mer med å få med meg undervisning og å forstå setninger når jeg leser. Bruker også lenger tid på å finne ord når jeg skal sette sammen setninger og føler ikke at jeg klarer det like "sømløst" som før. Føler ikke jeg liksom klarer å tenke like klart, det gjelder bl.a. det å se ting i perspektiv og foretille meg. Skjelvingen er mest i hendene, og varierer. Merker at jeg bruker lenger tid å når jeg skriver på tastaturet, enn før, bommer litt på tastene. Muspekeren er også vanskeligere å få dit jeg vil ha den. Kan dette være Anafranil bivirnkinger? (Kjenner fra før munntørrhet og treg fordøyelse.) Har trappet opp i det siste bruker nå 250mg/døgnet (mot engstelse og tvangslidelse). Vil det i så fall gå over? Bør jeg trappe ned på Anafranil? Har ikke time hos psykiater før om en måned... 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/218986-konsentrasjonsproblemer-og-skjelving/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.