goggen81 Skrevet 18. februar 2006 Skrevet 18. februar 2006 I følge nyere forskning så har du 45 % sjanse for å utvikle Schizofreni(eller Psykose) innen tre år, hvis du blir psykotisk av å røyke hasj: http://www.schizophrenia.com/sznews/archives/003017.html Jeg har røykt hasj en gang i hele mitt liv, og jeg hallusinerte veldig av det. Jeg har Paranoid og Schizoid personlighetsforstyrrelse. Jeg begynner å bli nervøs for å utvikle Schizofreni, siden jeg har tidvis er grensepsykotisk. Er det slik utviklingen av schizofreni starter? Er det en glidende utvikling, eller er det noe man plutselig får? 0 Siter
Gjest minilizz Skrevet 18. februar 2006 Skrevet 18. februar 2006 jeg proevde hasj, amfetamin, ecstasy et par ganger... etter det fikk jeg psykotiske symptomer og ble tvangsinnlagt. jeg hadde fra foer bipolar diagnose, men da vurderte de schizoaffektiv lidelse.... jeg har ikke roert narkotika siden, og har heldigvis bare bipolar lidelse... kunne kanskje utviklet schizoaffektiv om jeg fortsatte..kanskje Naa har jeg ikke slike psykotiske sympt lenger og regner med det fortsetters lik. aldri mer dop paa meg. Stay away from drugs, take meds and saa gaar det nok greit... 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.