canticle Skrevet 18. februar 2006 Skrevet 18. februar 2006 Fra jeg var tenåring har jeg hatt en drøm om å bli en god sologitarist. Spilte mye gitar frem til jeg ble 16, men det var rytmegitar. I dag er jeg 26 og har enda den samme drømmmen. I noen år drakk jeg litt for mye og brukte medisiner. Vil det fortsatt være mulig for meg å bli en dyktig sologitarist, eller er hjernen blitt for gammel og sliten? 0 Siter
serenity777 Skrevet 18. februar 2006 Skrevet 18. februar 2006 Det er vel mange rockestjerner som har dopa seg, gått på fylla og herja kronisk i mange år som er fortsatt dyktige gitarister. 0 Siter
canticle Skrevet 19. februar 2006 Forfatter Skrevet 19. februar 2006 Det er vel mange rockestjerner som har dopa seg, gått på fylla og herja kronisk i mange år som er fortsatt dyktige gitarister. Var det et forsøk på å være vittig? 0 Siter
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 19. februar 2006 Skrevet 19. februar 2006 Det er bare å starte treningen :-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.