rose23 Skrevet 18. februar 2006 Skrevet 18. februar 2006 Hva kan en gjør når en er 27 år og lengter etter å være barn igjen? Jeg har i forbindelse med jobb fulgt en mann som jobber i barnehage og med psykisk utviklingshemmede, og jeg tenker "Hvor herlig det hadde vært å ha en slik pappa". Jeg blir sjalu på de små som får oppleve omsorgen hans. Lengter etter å være et lite barn. Jeg fikk aldri omsorg med mine foreldre. Hva kan en gjøre for å overvinne dette savnet? 0 Siter
Gjest bry Skrevet 19. februar 2006 Skrevet 19. februar 2006 Tenker sånn jeg og av og til "tenk å hatt en sånn mor eller en sånn far"... Men vi kan ikke få tilbake noe som er borte,noe som aldri var. Jeg prøver heller å være den sterke personen selv,den som jeg aldri fikk som omsorgsperson i mitt liv. Prøver å være der for barna mine,være den mammaen jeg ville hatt. Men forstår savnet ditt veldig godt....=) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.