Gå til innhold

Hva leser du på nå?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • Svar 114
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• hare1365380455

20

• Lillemus

8

• Meg1365380063

7

• cathlin

6

Skrevet

Har akkurat lest boka om Bengt Eidem.

Hva synes du om den? Var den bra? Verdt å lese?

Skrevet

Hva synes du om den? Var den bra? Verdt å lese?

Nå liker jeg å lese "virkelighetsfortellinger" så jeg likte den. Ingen dyyyp litteratur, men gripende og veldig lettlest. Begynte i går kveld og ble ferdig nå, brukte kanskje 2-3 timer tilsammen.

Les gjerne "Idas dans", jeg grein skikkelig på slutten!

amerikafareren
Skrevet

På nattbordet ligger Reading Lolita in Tehran. Ellers så leser jeg artikler om hvordan karakter eller personlighet dannes utefra nasjonalitet og kultur, og så har jeg en bok ved siden av meg om forskning på leseundervisning hos små barn. Det ligger mange bøker og artikler ved siden av datamaskinen som jeg må komme meg igjennom i løpet av de neste ukene.

Skrevet

Kompendium i anatomi og fysiologi...

*stønn*

Hehe - glad jeg er ferdig med den biten!

Nå kan jeg alt! :D

hare1365380455
Skrevet

Jeg er nettopp ferdig med "Hendelser ved vann" av Kerstin Ekman.

Fantastisk bok, takk til laban for tipset!

Den ser spennende ut!

Gjest sjøstjerna
Skrevet

På nattbordet ligger Reading Lolita in Tehran. Ellers så leser jeg artikler om hvordan karakter eller personlighet dannes utefra nasjonalitet og kultur, og så har jeg en bok ved siden av meg om forskning på leseundervisning hos små barn. Det ligger mange bøker og artikler ved siden av datamaskinen som jeg må komme meg igjennom i løpet av de neste ukene.

Heisan.

Blir så fasinert over det der. Høres kjempeinteressant ut. Problemet mitt er at i sånne bøker er det for mange ord. Jeg foretrekker formler, og kortere, men kompakte, tekster- som den realisten (realfag) jeg er...

:-)

Gjest Ulvinnen Lurulf
Skrevet

Akkurat nå leser jeg Mansfield Park av Jane Austen. Men jeg har kommet til side 75 uten at den har "tatt av", så det spørs vel om jeg kommer til å lese den ferdig.

Den forrige jeg leste var Kennedys Hjerne av Henning Mankell. Den neste i løypa blir Orkestergraven av Unni Lindell.

Skrevet

Vel, i juleferien begynte jeg på Smoke and Mirrors av Neil Gaiman. (hehe er hekta på Neil Gaiman, de tre siste bøkene jeg leste før smoke and mirrors var også gaiman-bøker, og enda en står på vent i bokhylla).

Men jeg leser mest skjønnliteratur i de store feriene pga har så mye pensum å lese ellers i året.

Skrevet

Nå liker jeg å lese "virkelighetsfortellinger" så jeg likte den. Ingen dyyyp litteratur, men gripende og veldig lettlest. Begynte i går kveld og ble ferdig nå, brukte kanskje 2-3 timer tilsammen.

Jeg liker også sånne virkelighetsfortellinger.

Hva handler Idas dans om da?

Skal skynde meg å bli ferdig med Da Vinci-koden når jeg er ferdig med skoleuka mi, så får jeg se om lånekortet mitt på biblioteket i byen fremdeles er aktivt :-)

Skrevet

Hehe - glad jeg er ferdig med den biten!

Nå kan jeg alt! :D

Pøh... hehe...

Jeg sliter litt altså, men i løpet av uka skal jeg ha bestått prøven! Sånn erre bare... har koblet av i slalombakken i dag. Er litt smålei, kan man si!

:o)

Skrevet

Så da har du kanskje holdt på med den lenge?

Har kommet et godt stykke uti ja. Men jeg har det med å gi meg fort hvis boka ikke fenger, tenkte jeg ikke skulle være så rask denne gangen. Men vi får nå se.. :-)

Meg1365380063
Skrevet

Husk å ha en pause i kveld og sove godt også! Og så når den er levert kan du slappe av med en av bøkene du holder på med.. Jeg må bare ha en bok om gangen, for ellers så glemmer jeg ut og blander. (Tror jeg da.)

Jeg skal ha pause 19:10 for å se Gilmore Girls, også må jeg jo se siste del av The biggest looser. Grei middagstid også rundt da - varme lasagne fra i går.

Jeg anser meg for å være cirka halvveis nå, kanskje til og med mer. Har skrevet halvparten, men har mye av neste halvpart i hodet også.

Jeg leser såpass forskjellige ting, at det skal litt til å blande med det første. Roma er Roma, Terry Pratchett er crazyfantasysciencefictionhumor, og avisen er Klassekampen - så jeg klarer meg fint der. Da er det litt verre å huske om det var den eller den teoretikeren som sa det og det på pensum... Jeg vet jeg leste noe interessant, men på hvilken av de 1.000 sidene var det?

Det er vanskelig å forlate DOL når det er eksamen...

Skrevet

Ble akkurat ferdig med den hemmelige hagen og leser nå skyggen over steinbenken og brødrene løvehjertet.

ShitDiddelyDo
Skrevet

Har du lest en bok som heter "Snø vil falle over snø som har falt"? Jeg har den i bokhyllen men har ikke lest den enda. (Jeg leser som sagt helst krim...) Men det er kanskje en bok du ville likt?

Nei, den har jeg ikke lest.

Hvem har skrevet den?

hare1365380455
Skrevet

Nei, den har jeg ikke lest.

Hvem har skrevet den?

Levi Henriksen.

Skrevet

jeg leser "sønnavind"...

Skikkelig bra serie...

:)

Skrevet

Jeg skal ha pause 19:10 for å se Gilmore Girls, også må jeg jo se siste del av The biggest looser. Grei middagstid også rundt da - varme lasagne fra i går.

Jeg anser meg for å være cirka halvveis nå, kanskje til og med mer. Har skrevet halvparten, men har mye av neste halvpart i hodet også.

Jeg leser såpass forskjellige ting, at det skal litt til å blande med det første. Roma er Roma, Terry Pratchett er crazyfantasysciencefictionhumor, og avisen er Klassekampen - så jeg klarer meg fint der. Da er det litt verre å huske om det var den eller den teoretikeren som sa det og det på pensum... Jeg vet jeg leste noe interessant, men på hvilken av de 1.000 sidene var det?

Det er vanskelig å forlate DOL når det er eksamen...

Terry Pratchett er vidunderlig! Lykke til med eksamen!

hare1365380455
Skrevet

Akkurat nå leser jeg Mansfield Park av Jane Austen. Men jeg har kommet til side 75 uten at den har "tatt av", så det spørs vel om jeg kommer til å lese den ferdig.

Den forrige jeg leste var Kennedys Hjerne av Henning Mankell. Den neste i løypa blir Orkestergraven av Unni Lindell.

Jeg har så mange bøker jeg vil lese nå at listen nesten er milelang...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...