Gå til innhold

Hva leser du på nå?

Anbefalte innlegg

Skrevet

De bøkene "skyggen over steinbenken" er fantastiske! leste den ene da jeg var "ung" og de andre tre for noen få år siden. Fenglsende!

Gleder meg til de andre bøkene!

Videoannonse
Annonse
  • Svar 114
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• hare1365380455

20

• Lillemus

8

• Meg1365380063

7

• cathlin

6

Skrevet

Hørte "Den hemmelige hagen" på lydbok i fjor og "Brødrene Løvehjerte" har jeg lest mange, mange ganger. :o)

Skygge-bøkene av Maria Gripe har jeg ikke lest, men de står på lista over "skal lese en gang"-bøker.

Jeg skal lese en del barnebøker fremmover. Har tenkt å lese kurt-bøkene, og noe gro dahle kanskje. Skal gå i gjennom hyllene og se. Det er så mange gode barnebøker.

Skrevet

Eller i min gamle bokhylle hjemme hos mor! ;)

Koselig:-)

Skrevet

Jeg skal lese en del barnebøker fremmover. Har tenkt å lese kurt-bøkene, og noe gro dahle kanskje. Skal gå i gjennom hyllene og se. Det er så mange gode barnebøker.

Jeg synes Erlend Loe (forfatteren av Kurt-bøkene) er voldsomt oppskrytt, men jeg tror jeg er ganske alene om det. :o)

Gro Dahle er en underlig skrue, men hun har en del gode barnebøker.

Jeg kan anbefale billedboka "Kenguruen som ikke hadde noen lomme" av Pierre Richard.

Skrevet

Jeg synes Erlend Loe (forfatteren av Kurt-bøkene) er voldsomt oppskrytt, men jeg tror jeg er ganske alene om det. :o)

Gro Dahle er en underlig skrue, men hun har en del gode barnebøker.

Jeg kan anbefale billedboka "Kenguruen som ikke hadde noen lomme" av Pierre Richard.

Jeg har sett henne på tv og hun ser så morsom ut:-)

Av Erlend Loe har jeg bare lest L og Naiv.Super, men så gikk jeg lei han. Kurt-bøkene fikk jeg anbefalt av andre, så får se om jeg liker dem.

Takk for boktipset!

• 6 måneder senere...
hare1365380455
Skrevet

"vindens skygge" på lydbok!

Er den god?

hare1365380455
Skrevet

"Sirkelens ende" av Tom Egeland.

Hva synes du om den?

Skrevet

Hva synes du om den?

Den var spennende i begynnelsen -så var den vanvittig kjedelig helt til slutten - og så var slutten, grei nok. Ikke en bok jeg ville anbefalt videre. Men i går fikk jeg boekn av Stieg Larsson; "mannen som hater kvinner" og den skal jeg kaste meg over nå - jeg er hjemme med omgangssyke.

hare1365380455
Skrevet

Den var spennende i begynnelsen -så var den vanvittig kjedelig helt til slutten - og så var slutten, grei nok. Ikke en bok jeg ville anbefalt videre. Men i går fikk jeg boekn av Stieg Larsson; "mannen som hater kvinner" og den skal jeg kaste meg over nå - jeg er hjemme med omgangssyke.

Da får du fortelle om den etterpå! Og god bedring! Jeg leste "Det grovmaskede nettet" av Håkan Nesser, og den var ikke så bra synes jeg.

hare1365380455
Skrevet

Jeg og :)

Fortsatte du på resten? :)

Skrevet

Da får du fortelle om den etterpå! Og god bedring! Jeg leste "Det grovmaskede nettet" av Håkan Nesser, og den var ikke så bra synes jeg.

Liker ikke Nesser jeg.

hare1365380455
Skrevet

Liker ikke Nesser jeg.

Nei, jeg kommer ikke til å lese flere bøker av ham. Godt boka gikk så fort å lese, for den fenget aldri.

fuji1365380447
Skrevet

Er den god?

Jeg syntes at den var flott, og spesielt gøy å høre på lydbok syntes jeg.

Den er litt omstendelig og gammelmodig med mange spanske gatenavn osv, så det var perfekt å få den lest opp.

Det er en bok som virkelig blir bedre og bedre ettersom historien bretter seg ut.

Skrevet

Jeg holder på med "Labyrinten" av Kate Mosse.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...