Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg får nåler i øret samtidig som jeg får fotsoneterapi av homeopaten min. Han fant ut at jeg hadde blokkeringer, og at alt ikke fungerte som det skulle i underlivet. Prøver også å bli gravide.

Etter 4 behandlinger hadde alt løst seg opp, slik at det ikke var nødvendig med fotsoneterapi lengre. Skal ha en time på april igjen, og blir spennende å se om alt står like bra til fortsatt.

Første timen kostet 500 kroner, og da ble man spurt masse spørsmål, han skulle finne ut hva som feilte meg og jeg fikk naturmedisin. De neste timene har kostet 300. Jeg synes det er verdt det, for etter at jeg begynte så har mensen forandret seg til meg. Jeg blør rødt hele tiden, og har ingen smerter i forbindelse med den. Håper bare det vil ende med en graviditet. Må også si at homeopaten som jeg går til, ikke vil fortsette behandlingen av meg etter 6 mnd. For da mener han det ikke er noe han kan gjøre.

Ønsker deg lykke til, både du og mannen kan jo bestille dere en time.

klemmer fra

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/22018-akupunktur/#findComment-95437
Del på andre sider

Gjest Stig Bruset, Allmenpraktiserende Lege

Kjære cyklops.

Akupunkturbehandling gis etter en individuell oppskrift og noen ganger etter kinesisk diagnostikk (puls og tungediagnostikk) for å sjekke energibalansen. Etter dette gis behandling 1-2 ganger per uke. Ulike forsøk har vist at akupunktur kan være gunstig for hormonbalansen, men jeg synes dere skal gi naturen en sjangse i opptil 1-1,5 år før dere setter i gang med noen form for behandling.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/22018-akupunktur/#findComment-95788
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...