Gå til innhold

Å snu på babyen i magen?


carma

Anbefalte innlegg

Psst... jeg oppfatta deg også som en anelse arrogant og ble litt overraska siden du vanligvis er så grei :-)

Uff, det var ikke meningen å være arrogant, men jeg skjønte jo at jeg var det når jeg fikk tilbakemelding. Skjønner likevel ikke poenget med å skrive at det er min måte å overleve på. Men, men. Jeg hisset vel opp noen unødvendig.

*Rette seg opp i ryggen, smile pent, være snill*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

"Ja, det virket så veldig ille for deg. Det er ofte ubehagelig når et barn beveger seg i magen. Det er liksom ikke noe unormalt over det."

Huff, jeg visste ikke at det var ulovlig å uttrykke ubehageligheter her på forum for gravide jeg. Du får be webbis å sette opp noen retningslinjer som passer for deg! :-D

"Men du har tydeligvis en oppfatning av at dette ikke kan være farlig selv, så da er det jo helt unødvendig med svar fra jævla arrogante typer som meg."

Ja, det var nok derfor jeg valgte å skrive et innlegg og spørre andre gravide her på DOL om det kunne være farlig - fordi jeg tydeligvis har en oppfatning av at dette ikke kan være farlig. Og det er nok også derfor jeg tar til meg rådene og sier flere steder at jeg skal snakke med JM om det ved neste kontroll.

Det er jo logisk, ikke sant?

Sorry, men jeg kan ikke annet enn å syns du er litt underholdende *knis*

Ditto.

Nei, det finnes ikke logisk for meg. Det logiske er å la det som er naturlig for kroppen skje.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff, det var ikke meningen å være arrogant, men jeg skjønte jo at jeg var det når jeg fikk tilbakemelding. Skjønner likevel ikke poenget med å skrive at det er min måte å overleve på. Men, men. Jeg hisset vel opp noen unødvendig.

*Rette seg opp i ryggen, smile pent, være snill*

Sånn skal det være ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff, det var ikke meningen å være arrogant, men jeg skjønte jo at jeg var det når jeg fikk tilbakemelding. Skjønner likevel ikke poenget med å skrive at det er min måte å overleve på. Men, men. Jeg hisset vel opp noen unødvendig.

*Rette seg opp i ryggen, smile pent, være snill*

Det kan iblant være litt ekstra med irritasjonshormoner akkurat på dette forumet...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sofies mamma

Det kan iblant være litt ekstra med irritasjonshormoner akkurat på dette forumet...

Naturligvis :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det er forskjell. Men ved å snu fra hodeleie til tverrleie i uke 28 kan du forårsake de samme skadene.

Du utbroderer hvor ubehagelig det er, som om vi skal gi deg støtte i å snu på egenhånd for at du skal slippe dette ubehaget. Og det er en sjanse å ta, så det må du avgjøre selv. Jeg mente ikke å være arrogant og beklager at du opplevde deg slik. Forøvrig har jeg ikke problemer med å klare meg i denne verden.

*hviske* Psst: Jeg også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...