Gå til innhold

Sterk stivhet i kroppen uten smerter,frozen shoulder m.m.

Anbefalte innlegg

Min mann på nesten 60 år,vanligvis meget frisk og sprek,fikk ved overdreven steinmurbygging på fjellet utløst en meget sterk stivhet i kroppen.(Beg.av august) Han har ikke smerter.,men frozen shoulder,litt forstørret prostata. (PSA er helt fin), .En forstørret glandel på venstre side av aorta i nyrevene-nivå og flere mindre glandler i samme nivå. CT abdomen og bekken henblikk urinveier--ikke noe patologisk påvist. Ikke forhøyet senkning som skulle tilsi reumatisme. Vi er meget kostholdsbevisste. Nå får han Vita Biosa,sun clorella,tangmel,kalk.Urtcalsin hadde jeg glemt fra mitt gamle reportoarmmen han skal begynne nå.Dessuten tyller vi i oss store mengder med fiskeoljer,olivenoljer vitaminer osv. Spiser ikke hvete,melkeprodukter hurtigmat osv. Kuttet helt ut selv svart sjokolade.

Vi er heldige og kan svømme i eget basseng hver morgen,men for en tidligere fysisk aktiv mann og til slik han er nå er det svært langt. Finnes det som kan være oversett av leger og oss? Er det mulig å få en konsultasjon hos deg tar han mer enn gjerne den.

Men først hadde det vært fint med et svar her.

På forhånd takk.

Med vennlig hilsen

Unni Thon

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...